کد خبر: ۲۵۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 16
متهم با شناسایی افراد عادی، خود را مالک زمین های اطراف شهر "بجنورد" معرفی و با کم کردن مبلغ چشمگیری، خریدار را وسوسه کرده و اقدام به کلاهبرداری از مال باخته می کند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی با 5 میلیارد و 260 میلیون ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی اقدام به کلاهبرداری با ترفند فروش زمین به صورت صوری از وی کرده است بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: متهم با شناسایی افراد عادی، خود را مالک زمین های اطراف شهر "بجنورد" معرفی و با کم کردن مبلغ چشمگیری، خریدار را وسوسه کرده و اقدام به کلاهبرداری از مال باخته می کند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی کنند، افزود: با اعزام کارآگاهان به محل مورد نظر، این فرد در عملیات غافلگیرانه ای دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به یک مورد کلاهبرداری به ارزش 5 میلیارد و 260 میلیون ریال از شاکی اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی دهد مجرمان در جامعه به راحتی جولان دهند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: