کد خبر: ۲۵۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 13
آمريکا دقيقا خلاف جهت حرکت کرده، همواره علم و دانش را در برخورد با اين بيماري ناديده گرفته، سعي در گريز از واقعيات داشته و به دنبال مسئول دانستن ديگران بوده است
شفاآنلاین>سلامت> چين در گزارشي ضمن پرداختن به وضعيت آمريکا در مورد شيوع ويروس کرونا نوشت که سياستمداران آمريکايي با افکار مسمومشان نه تنها چين بلکه دنيا را آلوده و سمي کرده اند.

به گزارش شفاآنلاین،سياستمداران آمريکايي هر روز يک حقه و نيرنگ درست مي کنند درست مانند اختاپوس که جوهر سمي از خود منتشر مي کنند در حال مسموم کردن جهان هستند.

گزارش تاکيد مي کند که هرچقدر شرايط آمريکا به دليل همه گيري بدتر مي شود به همان نسبت حملات سياستمداران آمريکايي به چين افزايش مي يابد و اين کشور را مسئول شيوع کرونا معرفي مي کنند.

مردم با اشاره به اين ضرب المثل که «دست پاکيزه شستن نمي خواهد» نوشت: راهبرد چين از روز نخست، مهار کرونا و همکاري با دنيا در تمام زمينه ها بود و اطلاع رساني هاي لازم صورت گرفته است و هر کاري توانسته ايم براي کنترل آن انجام داده ايم.

اين روزنامه مي افزايد: آنقدر «شفاف» عمل کرده ايم که هرکسي در هر نقطه اي در سطح کشور اخبار روزانه را مي ديده و مي شنيده است همين اطلاعات را شبکه اي و منظم در اختيار سازمان بهداشت جهاني قرار داده ايم. 

رسانه ارگاني چين در ادامه مي گويد آمريکا دقيقا خلاف جهت حرکت کرده، همواره علم و دانش را در برخورد با اين بيماري ناديده گرفته، سعي در گريز از واقعيات داشته و به دنبال مسئول دانستن ديگران بوده است.

مردم تصريح کرد که در آمريکا همه چيز شکل ديگري پيدا کرده است سياستمداران آمريکايي به مخالفانشان در داخل حمله مي کنند و يا با خبرنگاران برخورد گزينشي دارند و يا کارشناسان را مورد سوال قرار مي دهند و کلا به دنبال سرزنش کردن ديگران هستند.

نشريه بشدت از سياستمداران آمريکايي انتقاد کرده که «وجدان و اخلاق را ناديده گرفته اند» و به مسايل علمي وقعي نمي نهند و حتي دربرخورد با کرونا هرگز شفاف و زنده مانندچين عمل نکرده اند و البته هنوز هم دير نيست و بهتر است براي گزارش هاي زنده درباره اين ويروس دست به کار شوند.روزنامه مردم چين
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: