کد خبر: ۲۵۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 13
خبرنگاران از نزديک شدن به محل حمله نيروهاي پليس در بازار عمده‌فروشي و تهيه عکس و فيلم منع شدند. اين منطقه و اطراف آن به علت نرخ بالاي ابتلا به کرونا تحت قرنطينه کامل قرار دارد و خيابان‌هاي اطراف سيم خاردار کشيده شده و سربازان مسلح مستقر شده‌اند
شفاآنلاین>سلامت>نيروهاي پليس مالزي امروز سه‌شنبه در حمله‌اي گسترده به بازار عمده‌فروشان در کوالالامپور که به علت شيوع کرونا تحت قرنطينه شديد قرار دارد، صدها کارگر خارجي را دستگير کردند.

به گزارش شفاآنلاین، اين دومين حمله به دستور مقامات مالزي به محل تجمع کارگران خارجي در بحبوحه اجراي تدابير کنترل تردد است. حمله اول که پيشتر در ماه جاري ميلادي (اواسط ارديبهشت) در حوالي ناحيه "مسجد اينديا" انجام شد ، موجب گلايه‌هايي از سوي فعالان کارگري شد مبني بر اينکه دستگيري اتباع خارجي موجب مي‌شود که سايرين از هراس خود را پنهان کنند در حالي که بايد آنها را تشويق کرد که بدون ترس از دستگيري و اخراج ، خود را براي تست کرونا معرفي کنند.

از سوي ديگر مردم مالزي درباره انتقال ويروس از طريق کارگران خارجي ساکن در خانه‌هاي اجاره‌اي پرازدحام نگراني دارند . در مالزي حدود ۲.۲ ميليون کارگر خارجي ثبت شده وجود دارد و همچنين برآورد مي‌شود که حدود ۳ ميليون کارگر خارجي نيز به طور ثبت نشده حضور دارند.

خبرنگاران از نزديک شدن به محل حمله نيروهاي پليس در بازار عمده‌فروشي و تهيه عکس و فيلم منع شدند. اين منطقه و اطراف آن به علت نرخ بالاي ابتلا به کرونا تحت قرنطينه کامل قرار دارد و خيابان‌هاي اطراف سيم خاردار کشيده شده و سربازان مسلح مستقر شده‌اند.

مالزي روز دوشنبه اعلام کرد شمار مبتلايان به کرونا در اين کشور با اضافه شدن ۷۰ مورد جديد به ۶ هزار و ۷۲۶ نفر رسيده و تا کنون ۱۰۹ تن جان باخته‌اند.استريتس تايمز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: