کد خبر: ۲۵۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 11
برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی صورت گرفت:
اکنون به دلیل وجود بیماری منحوس و رعایت فاصله اجتماعی، کتاب بهترین همراه و دلنشین محسوب می گردد و شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و مطالعه کتاب های رضوی بهترین و ارزشمندترین فرهنگ در بین کارکنان محسوب می گردد
به گزارش شفاآنلاین،فرمانده انتظامی تهران بزرگ با صدور پیامی کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و خانواده های آن ها را به شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد .

در این پیام آمده است:
 
سلام علیکم

بدون شک برکت کشور عزیزمان به یمن وجود با برکت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و کریم اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) می باشد و اشاعه و ترویج اندیشه های اهل بیت می تواند باعث رشد معنویت و خودسازی شود و انسان را به سر منزل مقصود برساند.

 اکنون به دلیل وجود بیماری منحوس و رعایت فاصله اجتماعی، کتاب بهترین همراه و دلنشین محسوب می گردد و شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و مطالعه کتاب های رضوی بهترین و ارزشمندترین فرهنگ در بین کارکنان محسوب می گردد.

لذا اینجانب ضمن قدردانی از نهاد کتابخانه های کشور به کلیه کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و خانواده های محترم ایشان توصیه می نمایم در این فرصت ایجاد شده بهره مند شده و در این مسابقه کتاب خوانی شرکت نمایند. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: