کد خبر: ۲۵۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 09
با توجه به اينکه در چند روز گذشته هيچ موردي از ابتلا به کرونا در کره جنوبي به ثبت نرسيده است ، وزارت آموزش و پرورش اين کشور تصميم گرفت دانش آموزان دبيرستاني از روز ۱۳ مي به مدارس بازگردند و ديگر مقاطع تحصيلي نيز از روز اول ژوين تحصيل در مدرسه را از سر مي گيرند
شفاآنلاین>اجتماعی>خانواده ها در کره جنوبي به تصميم دولت براي بازگشايي مدارس در يک هفته آينده اعتراض کرده و خواستار لغو آن در شرايط همه گيري شده اند.

به گزارش شفاآنلاین، طومارهايي از سوي خانواده ها تنظيم و تسليم مسوولان شده است و آنها درخواست کرده اند تا بسته بودن مدارس در مقطع فعلي همچنان تمديد شود.

آنها افزوده اند که بيش از ۱۰ هزار نفر در کره جنوبي به کرونا مبتلا شده اند و خطر همه گيري به رغم کاهش شمار مبتلايان و صفر شدن آنها در چند روز گذشته برطرف نشده است.

دولت کره جنوبي پس از آنکه کرونا در کشور همه گير شد ، تصميم به بستن همه مقاطع تحصيلي از مهد کودک گرفته تا دبيرستان ها و دانشگاه ها گرفت.

بجز مهدهاي کودک و مراکز مراقبت از کودکان در کره جنوبي ، ديگر مقاطع تحصيلي دوره هاي آموزشي خود را به صورت اينترنتي و يا از تلويزيون و با استفاده از فضاي مجازي دنبال مي کردند.

با توجه به اينکه در چند روز گذشته هيچ موردي از ابتلا به کرونا در کره جنوبي به ثبت نرسيده است ، وزارت آموزش و پرورش اين کشور تصميم گرفت دانش آموزان دبيرستاني از روز ۱۳ مي به مدارس بازگردند و ديگر مقاطع تحصيلي نيز از روز اول ژوين تحصيل در مدرسه را از سر مي گيرند.

دستکم ۳۰ درخواست عمومي در اين روزها تسليم دولت شده است مبني بر اينکه در تصميم روز دوشنبه خود براي بازگشايي مدارس تجديد نظر کند.

کره جنوبي روز پنجشنبه اعلام کرد که پس از ۴ روز اولين مورد مبتلا به کرونا در داخل کشور شناسايي شده است و ۳ مورد ابتلاي ديگر هم مربوط به مسافراني است که به کشور بازگشته اند.

مورد جديد مربوط به فردي در استان گيونگي در اطراف پايتخت است و ۵۷ نفر از کساني که با او در ارتباط بودند ، تحت نظارت پزشکي قرار گرفته اند.

نزديک به ۶۵۰ هزار آزمايش کرونا در کره جنوبي از ماه ژانويه تا الان انجام شده است و از ميان ۱۰ هزار و ۸۱۰ مبتلا در اين کشور ۹ هزار و ۴۱۶ نفر بهبود يافته اند.يونهاپ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: