کد خبر: ۲۵۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 01
با اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت آزمون موعد بهمن ماه دسته‌ای از دانشجویان لغو شده و حالا دسته دیگر نیز خواستار لغو دیگر امتحان هستند که قرار است شهریور ماه برگزار شود
شفاآنلاین>سلامت>بیش از سه هزار دانشجوی علوم پزشکی کشور با توجه به شیوع بیماری کرونا با نوشتن نامه‌ای به وزارت بهداشت درخواست لغو امتحانات علوم پایه را دارند.

به گزارش شفاآنلاین، هر ساله دانشجویان علوم پزشکی کشور با توجه به نوبت‌دهی باید در دو مرحله آزمون علوم پایه شرکت کنند و امسال این موضوع به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها با اعتراض تعداد زیادی از این دانشجویان همراه شده. 

دانشجویانی که باید شهریور امسال در آزمون علوم پایه خود شرکت کنند نسبت به لغو این امتحان اقدام کردند. چراکه با اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت آزمون موعد بهمن ماه دسته‌ای از دانشجویان لغو شده و حالا دسته دیگر نیز خواستار لغو دیگر امتحان هستند که قرار است شهریور ماه برگزار شود.

در همین رابطه دانشجویان با ارسال نامه‌ای به معاونت آموزشی وزارت بهداشت خواستار لغو آزمون شهریور ماه شدند. تا کنون بیش از سه هزار امضای الکترونیکی از سوی این دانشجویان جمع‌آوری شده که نشان می‌دهد مشکلات مربوط به تعطیلی دانشگاه‌ها و مشخص نبودن نحوه برگزاری ادامه کلاس‌ها کلاس‌ها همچنان ادامه دارد.خبرآنلاین 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: