کد خبر: ۲۵۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020April 30
شستشوی برس ها با شامپو، روغن و آب بسیار خوب و مفید است. او توصیه می کند هر چند هفته یکبار برس های آرایشی خود را بشویید تا باکتری های مضر در معرض خطر قرار گیرند و از بین بروند
شفاآنلاین>اجتماعی>برس های آرایشی جزء ضروری لوازم آرایشی هستند. اما هر چند وقت یک بار، برس های شما به یک اسکراب مناسب احتیاج دارند، به خصوص اگر می خواهید آکنه ها و سایر موارد پوستی را پوشش دهید. 

به گزارش شفاآنلاین،مطمئناً تعداد زیادی تمیز کننده برس آرایشی، در بازار وجود دارد، اما شما برای انجام این کار به محصولات فانتزی احتیاج ندارید. به راحتی با استفاده از دو ماده خانگی، برس های شما تمیز خواهند شد. بهترین راه برای تمیز کردن برس های آرایش شما با روغن زیتون و شامپو است.

نحوه تمیز کردن برس های آرایشی با روغن زیتون و شامپو

بسیاری افراد برای تمیز کردن برس های آرایشی روزانه از شامپو و آب به تنهایی استفاده می کنند، اما برای تمیز کردن برس هایی که برای پایه های سنگین یا خط چشم ضد آب، استفاده می شوند، تمیز کردن عمیق با ترکیبی از روغن زیتون و شامپو توصیه می شود.

برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

1. برس را با کمی آب مرطوب کنید تا به راحتی با شامپو ترکیب شود. مقدار زیادی شامپو را به کف دست خود فشار دهید.

2. در یک حرکت دایره ای، سر برس را دور کف دست خود بچرخانید تا  شامپو کاملا آن را بپوشاند.

3. برس را به سمت بالا و پایین در امتداد انگشتان خود حرکت دهید تا به شکسته شدن جرم کمک شود. نوار آرایش از برس جدا خواهد شد. پس از جدا شدن جرم، برس آرایشی را با مقداری آب بشویید. برای از بین بردن آب اضافی و صابون حتماً سر برس را فشار دهید. این همچنین به سرعت بخشیدن زمان خشک شدن کمک می کند.

4. برای خشک کردن کامل برس های خود، حوله را دور آن بپیچانید، تا یک سر آن بلند شود و قلم مو را روی شیب ایجاد شده با حوله قرار دهید تا هرگونه آب درون برس ها در حوله فرو رود.

چرا شستن برس های آرایشی مهم است؟

متخصص پوست و مو دکتر دوریس دِی می گوید: شستشوی برس ها با شامپو، روغن و آب بسیار خوب و مفید است. او توصیه می کند هر چند هفته یکبار برس های آرایشی خود را بشویید تا باکتری های مضر در معرض خطر قرار گیرند و از بین بروند. تشکیل جرم در برس ها نه تنها برای پوست مضراست، بلکه می تواند فشار بیشتری به موها وارد کند و باعث شکسته شدن آن ها شود.سلام نو 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: