کد خبر: ۲۵۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020April 29
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه در گذشته وضعیت سازمان غذا و دارو بسیار نامساعد و نامطلوب بود، گفت: اکنون بستر مناسبی در این سازمان برای مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت ایجاد شده و سازمان در مسیر درستی قرار گرفته است.

شفاآنلاین>سلامت>محمد حسین قربانی، با بیان اینکه در بحران کرونا فراز و فرودهای زیادی به وجود آمد، در مورد تاکید وزیر بهداشت بر استمرار توجه به فساد ستیزی درسازمان غذا و دارو، گفت: پس از تذکرات مکرر نمایندگان مجلس در مورد وضعیت و عملکرد سازمان غذا و دارو نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اقدام و شهامتی جدی خانه تکانی بسیار خوبی را در سازمان انجام داد و در واقع آن را شخم زد.

به گزارش شفاآنلاین:نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به بحران کرونا و نیاز بالای کشور به اقلام بهداشتی و پیشگیری امکان بروز فساد وجود دارد، افزود: در گذشته وضعیت سازمان غذا و دارو بسیار نامساعد و نامطلوب بود و امور بر اساس سیستم درستی پیش نمی‌رفت اما با آمدن نمکی با ایجاد تغییر و تحولاتی در این سازمان، بستر مناسبی برای ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد ایجاد شد و سازمان اکنون در مسیر درستی قرار گرفته است.

قربانی ادامه داد: اراده و تصمیم وزیر بهداشت سازمان غذا و دارو را متحول کرد و فضای سازمان نسبت به گذشته مطلوب‌تر شده هر چند در این گیر و دار بحران کرونا و نیاز کشور و التهابات برای تامین نیازها و تجهیزات بهداشتی کشور ممکن است فراز و فرودهایی به وجود آید.

وی یادآور شد: از افرادی که به وزیر بهداشت نامه نوشتند و نسبت به شیوه‌هایی که هنوز منافع جریان‌های خاص را تامین می‌کند گلایه‌مند بودند تشکر می‌کنیم. البته وزیر بهداشت این نامه را برای پیگیری ارجاع دادند و روند پیگیری‌ها به خوبی پیش می‌رود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس دهم گفت: می‌طلبد اگر افرادی اطلاعات و مستنداتی از فساد در این سازمان دارند ارائه کنند تا باعث ایجاد شفافیت شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: