کد خبر: ۲۵۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020April 25
هرکس که مورد سوءاستفاده و خشونت خانگی قرار می‌گیرد نباید اینگونه احساس کند که تنها است و باید در سکوت این رنج را تحمل کند
شفاآنلاین>سلامت>بر اساس گزارشات پلیس انگلیس میزان جرایم سوءاستفاده و خشونت خانگی در لندن در شش هفته‌ی گذشته به میزان یک سوم افزایش یافته است.

به گزارش شفاآنلاین،پلیس انگلیس اعلام کرده است که گزارش‌های مربوط به خشونت خانگی در لندن در شش هفته‌ی گذشته به میزان یک سوم افزایش یافته است و از قربانیان خشونت خانگی خواست که در این خصوص صحبت و حتی در صورت نیاز با نقض مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی وقوع این جرم را گزارش کنند.

انگلیس در هفته پنجم قرنطینه به سر می‌برد و به منظور جلوگیری گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل تعطیل شده‌اند و به شهروندان اعلام شده تا در خانه بمانند.

پلیس لندن اعلام کرده با وجود این که قرنطینه، اقدامات پیشگیرانه و تلاش برای مهار ویروس در کشور بسیار ضروری است، اما قربانیان فعلی و بالقوه‌ی سوءاستفاده و خشونت خانگی بیش از قبل آسیب پذیرتر شده و در انزوا قرار گرفته‌اند.

پلیس لندن هم‌چنین اعلام کرد که تماس‌ها در خصوص گزارش سوءاستفاده و خشونت خانگی در شش هفته‌ی گذشته حدود یک سوم افزایش یافته است و افسران پلیس روزانه حدود ۱۰۰ نفر را به اتهام چنین جرایمی بازداشت می‌کنند. این آمار در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

یکی از افسران پلیس لندن گفت: هرکس که مورد سوءاستفاده و خشونت خانگی قرار می‌گیرد نباید اینگونه احساس کند که تنها است و باید در سکوت این رنج را تحمل کند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: