کد خبر: ۲۵۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020April 20
با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران حدود ۱۰ هزار ست گان پزشکی تولیدی شرکت ایران خودرو به مراکز درمانی در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت اهدا شد
شفاآنلاین>سلامت>فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از خط تولید تجهیزات بهداشتی حفاظت فردی و خط تولید خودرو در شرکت ایران خودرو بازدید کرد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر علیرضا زالی در بازدید از خط تولید شرکت ایران خودرو اظهار کرد: گروه صنعتی ایران خودرو فراتر از پروتکل‌های بهداشی در راستای سلامت کارکنان و محیط امن تولید در مقابله با ویروس کرونا عمل کرده است و این امر باید الگویی برای دیگر صنایع کشور باشد.

وی با ابراز خرسندی از همکاری مجموعه‌های صنعتی در شهر تهران عنوان کرد: خوشبختانه مجموعه‌هایی مانند ایران خودرو با درک مسئولانه شرایط ملی که در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی داریم، با نیازسنجی منطقی سعی کردند با رعایت پروتکل‌های استاندارد، لوازمی که مورد نیاز تیم پزشکی است را تامین و تدارک ببینند.

زالی تاکیدکرد: اقدامات ضد کرونایی ایران خودرو به صورت خلاقانه صورت گرفته است و مباحثی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، ممانعت از تراکم جمعیتی، توجه به رعایت پروتکل‌های فردی، استفاده از لوازم حفاظتی و روش‌های جدید که به حفظ فاصله فیزیکی افراد کمک می‌کند، رعایت شده و به این ترتیب امکان تماس میان افراد به صورت چشم‌گیری کاهش پیدا کرده و محیطی ایمن فراهم شده است.

وی افزود: خوشبختانه از تعطیلات نوروز نیز استفاده شده و با روش‌های ضد عفونی که در این ایام صورت گرفته، محیط کاری ایمن از نظر تمیزی در مجموعه کارگاه‌ها فراهم شده است. تیم‌های ممیزی در طول روز به صورت مرتب رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بررسی می‌کنند و تب سنجی به صورت مستمر در خطوط تولید مورد توجه قرار می‌گیرد. 

همچنین تلاش شده است تا تنها افرادی که  از سلامت کامل برخوردار هستند در خطوط تولیدمشارکت کنند و افرادی که بیمارند یا دارای علائم بیماری هستند تا زمان قطعیت رفع علائم بالینی شان از زنجیره خارج شدند.

زالی از بخش‌های مختلف شرکت ایران خودرو از جمله خط تولید خودرو و خط تولید تجهیزات حفاظتی و همچنین سازو کار تب سنجی و مجهز کردن پرسنل به تجهیزات حفاظتی بازدید کرد.

همچنین با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران حدود ۱۰ هزار ست گان پزشکی تولیدی شرکت ایران خودرو به مراکز درمانی در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت اهدا شد.

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم تحویل ۱۰ هزار ست گان پزشکی به مراکز درمانی کشور گفت: این گروه صنعتی در راستای ایفای وظیفه مسئولیت اجتماعی خود در سنگر تولید، کمک به شبکه بهداشت در مقابله با ویروس کرونا را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی افزود: ایران‌خودرو ضمن گرامی‌داشت ایثارگران عرصه سلامت، اهتمام خود را در پیوستن به پویش همدلی با کادر درمانی و مردم اعلام کرده است.

مقیمی تاکید کرد: گروه صنعتی ایران خودرو مطابق با دستور العمل جامع مقابله با کرونا، برگرفته از پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرایط لازم و کافی برای فعال بودن خطوط تولید و فراهم ساختن محیط امن کاری ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: تمهیدات متعددی برای حفظ سلامت کارکنان انجام شده و هیچ کوتاهی برای تامین شرایط و محیط کار امن نشده، هر آنچه می‌شود در خانه برای ایجاد فضای امن در مقابله با بیماری کرونا انجام داد برای حضور ایمن همکاران انجام می‌دهیم.

مقیمی تصریح کرد: شرکت مهرکام پارس یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو تاکنون ۳۹۲ هزار ماسک تنفسی تولید کرده و در اختیار شرکت‌های مختلف قرار داده است.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال جاری بتوانیم ضمن حفظ سلامت کارکنان و خانواده‌های آنان به راهبردهای تعیین شده در تولید و تحویل خودرو به مشتریان نیز دست یابیم. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: