کد خبر: ۲۵۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 19
رئیس بیمارستان امام خمینی بیان کرد:
در این بیمارستان کادر درمانی علاوه بر ساعات کار، داوطلبانه فعالیت کردند همچنین در کنار این جامعه سلامت، خیران و داوطلبان غیرپزشکی نیز حضور داشته اند که صحنه های زیبا و الگویی برای جوانان را ایجاد کرده اند
شفاآنلاین>سلامت>رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) گفت: ۱۸ هزار بیمار و افراد مشکوک به ویروس کرونا را در ۲ ماه گذشته در این بیمارستان پذیرش کردیم.

به گزارش شفاآنلاین،خسرو صادق نیت روز یکشنبه در  آیین تقدیر رئیس پلیس پایتخت از کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) اظهارداشت: از این تعداد یک هزار و ۸۰۰ نفر از بیماران بستری شدند.

وی افزود: در این مجموعه همکاران پزشک، پیراپزشک، پرستاران و کادر درمانی با قوت برای یاری رساندن به بیماران به صورت شبانه روز همکاری داشته اند.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه امنیت و سلامت ۲ رکن اساسی یک جامعه است گفت: مدافعان امنیت در کنار  مدافعان سلامت به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی گفت:‌ دربیمارستان امام خمینی(ره) هماهنگی و همکاری کادرپزشکی و پرستاری بسیار خوبی برقرار بوده و از لحاظ خدمات رسانی در کشور زبان زد بوده است.

صادق نیت بیان داشت: از پزشکان و متخصصان این بیمارستان برای شرکت در ویدئو کنفرانس ها و جلسات مشاوره ایی متعدد درخواست شده بود.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با بیان اینکه روزانه بیش از ۷۰۰ مراجعه کننده به این بیمارستان بوده است گفت: در همه حوزه های پزشکی به بیماران خدمات رسانی شده است و کادر درمانی به مردم جامعه به صورت شبانه روزی خدمت کردند.

وی افزود: کادر درمانی در این بیمارستان علاوه بر ساعات کار، داوطلبانه فعالیت کردند همچنین در کنار این جامعه سلامت، خیران و داوطلبان غیرپزشکی نیز حضور داشته اند که صحنه های زیبا و الگویی برای جوانان را ایجاد کرده اند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ روز یکشنبه در آیینی از کادر درمانی بیمارستان امام خمینی تقدیر کرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۸۲ هزار و ۲۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا به ۵۱۱۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۲ هزار ۲۱۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۵۱۱۸ نفر از بیماران جان باخته و همچنین تا امروز ۵۷ هزار و ۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳۴۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.ایرنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: