کد خبر: ۲۵۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 19
رئیس پلیس تهران بزرگ:
این ویروس منحوس جایگاه مدافعان سلامت و زحمات آنان را برای ما نمایان کرد و نشان داد که جامعه پزشکی خوب درخشیدند
شفاآنلاین>سلامت>فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پرستاران و کادر درمانی در مقابله به ویروس کرونا در بیمارستان‌های این استان روحیه مجاهدت و جلوه‌های ایثارگری را به نمایش گذاشتند.

 به گزارش شفاآنلاین، سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در آیین تقدیر از خدمات کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون شاهد جلوه های ارزشمند و زیبایی از جانفشانی های جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمانی هستیم که از خود به جای گذاشتند.

وی افزود: مدافعان سلامت بر اساس وجدان بلند کاری به بیماران خدمات رسانی می کنند و در این زمینه رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند مرتبه از مدافعان سلامت تقدیر کردند.

رئیس پلیس تهران بزرگ، با بیان اینکه مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت محکم ایستاده اند گفت: کادر درمانی کشور نسبت به جامعه پزشکی کشورهای دیگر خدمات رسانی خوبی کردند و این امر ستودنی است.

وی تاکید کرد: پلیس نیز بعد از کادر درمانی بیشترین بار مقابله با ویروس کرونا را بر روی دوش داشت و در خصوص ورودی و خروجی شهرها و فاصله گذاری اجتماعی عملیاتی وارد عرصه  شد و در استان تهران نیز هفت کارگروه در این زمینه تشکیل شد.

رحیمی با اشاره به اینکه در ۲۰ بیمارستان تهران آیین تقدیر از کار درمانی صورت می گیرد گفت: پلیس تهران در  حوزه های مختلف با شاخه های گل از خدمات پرستاران و پزشکان قدردانی می کند.

به گفته وی، شهدای سلامت جایگاه والایی دارند و یادشان در  خاطره ها ماندگار می شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ، با بیان اینکه سخت ترین تحریم ها و جنایت ها علیه ایران صورت گرفت گفت: مردمان کشورمان با روحیه نوع دوستی همه این سختی ها را پشت سر گذاشته اند.

وی خاطر نشان کرد: این ویروس منحوس جایگاه مدافعان سلامت و زحمات آنان را برای ما نمایان کرد و نشان داد که جامعه پزشکی خوب درخشیدند.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: