کد خبر: ۲۵۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 19
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۵۱۱۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند
شفاآنلاین>سلامت>رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۸۲ هزار و ۲۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا به ۵۱۱۸ نفر رسید.

به گزارش شفاآنلاین،کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۲ هزار ۲۱۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۵۱۱۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

جهانپور بیان کرد: تا امروز ۵۷ هزار و ۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳۴۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: تاکنون ۳۴۱ هزار و ۶۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: اگرچه نزول تدریجی مبتلایان جدیدی در کشور مشاهده می‌شود، اما همه هشدارها به قوت خود باقی است. با فاصله گذاری هوشمند و بازگشت مشاغل ضروری، امکان دارد که ترددها افزایش پیدا کند و در نتیجه رعایت فاصله گذاری ضروری است و استفاده از ماسک‌های خانگی می‌تواند کمک کند.

 امیدواریم مردم با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از مراودات و رفت و آمد غیرضروری در مهار و کنترل بیماری کمک کنند. از این‌که مردم در خانه‌ها می‌مانند و ترددهای غیرضروری ندارند تشکر می‌کنیم.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار