کد خبر: ۲۵۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 17
سفارت افغانستان در تهران ضمن تقدیر از آقای علی شفیعی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان خواستار تداوم کمک‌ها بویژه از سوی خیرین شده است
شفاآنلاین>سلامت>معاون سیاسی استاندار کرمان از توزیع بسته‌های بهداشتی بین ۵ هزار تبعه افغانستان در کرمان خبر داد و گفت: توزیع بسته‌های غذایی نیز در آینده انجام خواهد شد.

 به گزارش شفاآنلاین،محمدصادق بصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سفارت افغانستان در تهران از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی برای کمک های بشردوستانه استانداری کرمان تقدیر کرد اظهار داشت: سفارت افغانستان با انتشار پیامی مراتب تقدیر خود را از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به سبب توزیع کمک‌های بشردوستانه در راستای کنترل بیماری کووید 19 اعلام کرد.

وی ادامه داد: با اجرای طرحی ویژه با تحقیقات میدانی و تکمیل پرسشنامه پنج هزار نفر از اتباع کشور افغانستان در استان کرمان در دو گروه نیازمند و بسیارنیازمند شناسایی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با عنوان اینکه تاکنون بسته‌های بهداشتی بین این دو گروه توزیع شده است گفت: توزیع بسته‌های غذایی نیز در آینده انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: سفارت افغانستان در تهران ضمن تقدیر از آقای علی شفیعی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان خواستار تداوم کمک‌ها بویژه از سوی خیرین شده است.

علی شفیعی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان نیز اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت‌های پیشگیرانه و مقابله با بیماری کووید 19 در بین اتباع کشور افغانستان در استان کرمان نیز آغاز شده است.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با بیان اینکه این کمک‌ها همچنان ادامه دارد افزود: اتباع افغانستانی نیز از خدمات درمانی کووید 19مانند هموطنان ایرانی برخوردار هستند.تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: