کد خبر: ۲۵۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 14
در حال حاضر فاصله‌گذاری هوشمند در اولویت ما است و باید تاکید کرد که اگر فاصله‌گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی رعایت نشود، دچار چالش‌های زیادی خواهیم شد
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت با اعلام اینکه امروز برای اولین بار طی حدود یک ماه اخیر، تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در کشور دو رقمی شده است، گفت: با وجود این، رعایت فاصله‌گذاری هوشمند همچنان باید در اولویت باشد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر سعید نمکی با اشاره به اینکه امروز اولین روزی است که بعد از روزهای سخت و پیک بیماری کرونا، تعداد مرگ و میرهای ما به دلیل بیماری کووید ۱۹ دو رقمی شده و به عدد ۹۸ نفر رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر مدیریت بیماری در کشور به بهترین شکل در حال اجرا است و در اکثر استان‌ها شرایط بهتر از قبل شده است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر ورودی بیمارستان‌ها نیز نسبت به قبل وضعیت مطلوب‌تری دارد، تصریح کرد: تمام این‌ها با تلاش و همدلی تمامی مردم حاصل شده است.

وی ادامه داد: فاصله‌گذاری هوشمند همچنان در اولویت ما است و باید تاکید کرد که اگر فاصله‌گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی رعایت نشود، دچار چالش‌های زیادی خواهیم شد.

نمکی با اشاره به مرارت‌های کادر پزشکی و درمانی در مقابله با کرونا و درمان بیماران و بیان اینکه متاسفانه در راه مبارزه با بیماری همکاران زیادی را از دست داده‌ایم، گفت: از تمامی مردم درخواست دارم که با رعایت برخی نکات بار را بر همکاران من سنگین‌تر نکنند. 

در برخی کشورهای دنیا پرستاران و کادر پزشکی با کم شدن امکانات حفاظتی به خیابان‌ها آمدند؛ درحالیکه همکاران و کادر بهداشتی درمانی ما تا امروز از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: