کد خبر: ۲۵۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 13
در جلسات دو روز آینده علاوه بر اینکه آرایش نشستن نمایندگان تغییراتی خواهد کرد، داشتن تبلت و امکاناتی در کنار نمایندگان پیش‌بینی شده تا در رای گیری مشکلی به وجود نیاید
شفاآنلاین>سلامت>سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با نظر ستاد مقابله با کرونا چیدمان صندلی و نحوه استقرار نمایندگان در صحن علنی مجلس تغییر کرده است.

به گزارش شفاآنلاین،اسدالله عباسی اظهار کرد: در جلسات علنی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه(فردا و پس فردا) تغییراتی در چیدمان صندلی‌ها و نحوه استقرار نمایندگان با نظر ستاد مقابله با کرونا صورت گرفته تا فاصله گذاری لازم رعایت شود.

وی افزود: همچنین در جلسات دو روز آینده علاوه بر اینکه آرایش نشستن نمایندگان تغییراتی خواهد کرد، داشتن تبلت و امکاناتی در کنار نمایندگان پیش‌بینی شده تا در رای گیری مشکلی به وجود نیاید.

عباسی اضافه کرد: همچنین پیشنهادی وجود داشت که اگر در صحن جایگاه همه نمایندگان تعریف نشود گروهی از نمایندگان در کمیسیون تلفیق یا کمیسیون اصل ۹۰ مستقر شوند و به صورت آنلاین در جلسه حضور پیدا کنند که البته این صرفاً یک پیشنهاد است و در جلسه هیات رئیسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: