کد خبر: ۲۵۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 13
ماموران اعزامی موفق شدند، مالک انباری را دستگیر و در بازرسي از اين انبار 34 هزار و 700 عدد ماسک فیلتر دار و800 عدد ماسک يکبار مصرف احتکار شده کشف کنند
شفاآنلاین>سلامت>رئيس مرکز عمليات پليس امنيت عمومي پايتخت از کشف 35 هزار و 500 عدد ماسک احتکار شده در شمال غرب تهران به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، سرهنگ سعيد راستي در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت خبري مبني بر احتکار مقاديري ماسک فيلتردار در انباری در حوالي سیمون بولیوار تهران، بررسي موضوع در دستور کار مأموران مرکز عمليات پليس امنيت عمومي پايتخت قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از اطمينان از صحت خبر و شناسايي انبار فرد محتکر با هماهنگي مقام قضائي بیست و سوم فروردين ماه  به محل اعلامی، اعزام و موفق شدند، مالک انباری را دستگیر و  در بازرسي از اين انبار  34 هزار  و 700 عدد ماسک فیلتر دار و800  عدد ماسک يکبار مصرف احتکار شده کشف کنند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه متهم براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ريالي اقلام کشف شده را  يک ميلياردريال برآورد کرده اند.

رئيس مرکز عمليات پليس امنيت عمومي پايتخت در پايان با اشاره به عزم جدي پليس براي مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتي از مردم خواست: در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتي بلافاصله موضوع را به پليس از طریق مرکزو فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: