کد خبر: ۲۵۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 13
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۴۵۸۵ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند
شفاآنلاین>سلامت>رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.

به گزارش شفاآنلاین،کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۴۵۸۵ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

جهانپور گفت: تاکنون ۴۵ هزار و ۹۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳۸۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: تاکنون ۲۷۵ هزار و ۴۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور گفت: روند نزولی ابتلا به ویروس همچنان ادامه دارد و امیدواریم با رعایت موارد بهداشت عمومی و فردی این روند ادامه داشته باشد و مردم در تمام اقشار و صنوف از تردد غیرضروری خودداری کنند.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: