کد خبر: ۲۵۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 10
اینگا راسموسن ۸۵ ساله در دانمارک و کارستن تاچسن هانسن ۸۹ ساله؛ زوج عاشقی که در دوران کرونا در دو طرف مرز عاشق یکدیگر شده‌اند
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>اینگا راسموسن ۸۵ ساله در دانمارک و کارستن تاچسن هانسن ۸۹ ساله درست در دروان کرونا و در طرف مرز آلمان و دانمارک عاشق هم شده‌اند و چیزی جلودارشان نیست!

به گزارش شفاآنلاین،اینگا راسموسن ۸۵ ساله در دانمارک و کارستن تاچسن هانسن ۸۹ ساله در آلمان زندگی می‌کنند. مرز بین آلمان و دانمارک اکنون به دلیل شیوع بسیار زیاد ویروس کرونا و بدتر شدن شرایط هر دو کشور بسته شده است. اما با این حال، این شرایط تاثیری بر عشق این دو زوج ۸۰ ساله نذاشته است.
معمولا آنها در نزدیکی یکدیگر قرار می‌گیرند و به هم عشق میورزند اما اکنون باید فاصله خود را رعایت کنند. این زوج با نشستن و نوشیدن چای پشت خط‌های مرزی بسته شده شهر Aventoft هر روز یکدیگر را ملاقات و می‌کنند.


هانسن با دوچرخه الکتریکی خود و راسموسن با ماشین به سمت مرز سفر می‌کنند.

راسموسن می‌گوید: از این وضعیت ناراحت است اما نمی‌توان آن را تغییر داد. این زوج از زمان بسته شدن مرزها بارها با تلفن با یکدیگر صحبت کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا هرروز یکدیگر را ببینند و اجازه ندهند که بیماری بر روی روابط این دو تاثیر بگذارد.


آنها دو سال پیش یکدیگر را به صورت کاملا اتفاقی ملاقات کردند و از تاریخ ۱۳ مارس سال گذشته، هر روز را کنار یکدیگر بوده‌اند. آنها امیدوارند تا این محدودیت و بیماری زودتر تمام شود تا بتوانند به برنامه‌های آینده و سفرهای خود بپردازند. dw.com
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: