کد خبر: ۲۵۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 06
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: درکنار قدردانی از زحمات خط مقدم درمان بیماران کرونایی باید توجه عمیقی به تیم غربالگری و مدافعین خط مقدم پیشگیری از شیوع کرونا نیز صورت بگیرد.

شفاآنلاین>سلامت>حیدر علی عابدی با اشاره به فداکاری‌های شبانه‌روزی مدافعین خط پیشگیری و غربالگری بیماری کرونا، گفت: سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا باید همانند تیم فوتبال در دو خط حمله و دفاعی عمل کنیم.

به گزارش شفاآنلاین:نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد : در خط دفاعی مبارزه با بیماری کرونا، کادرهای درمانی حضور دارند که فداکارانه به بیماران خدمت می‌کند اما خط حمله مبارزه با این بیماری بهداشت یاران، کارشناسان بیماری‌های واگیر، کارشناسان آزمایشگاه‌ها، پرستاران بخش مراقبت در منزل و مراقبین سلامت در شبکه‌های بهداشتی و درمانی هستند که با همکاری بسیج در خصوص بیماریابی و غربالگری فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: بهورزان، بهداشت‌یاران و کارشناسان مراکز سلامت جامعه در پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت به عنوان مدافعین خط پیشگری از شیوع کرونا در حالی ارائه خدمت می‌کنند که بسیاری از اداره‌ها تعطیل و با نیمه تعطیل هستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از زحمات و فداکاری‌های خط مقدم پیشگری از شیوع کرونا قدردانی شود، خاطرنشان کرد: بنده به نوبه خودم از زحمات و تلاش‌های این عزیزان قدردانی کرده و از مسئولان کشور به ویژه وزیر و معاون بهداشتی وزارت بهداشت و درمان انتظار دارم تقدیر شایسته‌ای از این عزیزان داشته باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: