کد خبر: ۲۵۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 05
ساعت 8 شب چهارشنبه بیست و هفتم اسفند ماه سال گذشته خودرو مزاد 3 خود را جلوي درب منزل پارک کرده بودم که پس از ساعتی متوجه شدم به سرقت رفته است
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری و انهدام باند 2 نفره سارقان خودرو در سیزدهم فروردین ماه خبر داد . 
 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" در تشریح این خبر گفت: بیست و هشتم اسفند ماه سال گذشته پرونده اي با موضوع سرقت خودرو مزدا 3 به دادخواهي یک از شهروندان برای رسیدگی تخصصی توسط کلانتري102 پاسداران به پايگاه چهارم پليس آگاهي ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکي پرونده برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه چهارم دعوت و اظهار داشت، ساعت 8 شب چهارشنبه بیست و هفتم اسفند ماه سال گذشته خودرو مزاد 3 خود را جلوي درب منزل پارک کرده بودم که پس از ساعتی متوجه شدم به سرقت رفته است. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی از محل سرقت، مشخص شد، دو موتور سوار در کنار خودروی مال باخته متوقف و ترک نشین موتورسیکلت با بازکردن درب خودرو آن را سرقت کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی توضیح داد: کارآگاهان پایگاه چهارم در جریان رسیدگی پرونده بودند که ششم فرودین ماه امسال، عوامل گشت کلانتري 102پاسداران هنگام گشت زني در اتوبان شهید همت خودرو مسروقه مزدا3 مربوط به شاکی را با دو سرنشين مشاهده کردند و پس از تعقيب خودرو در نهایت در خيايان 16متري مجيديه، خودروی مزدا3 را متوقف و موفق می شوند راننده آن را دستگير کنند.

سرهنگ نثاری تصریح کرد: در اين هنگام سرنشين خودرو با جابجا شدن و قرار گرفتن پشت فرمان با سرعت سرسام آور از محل متواری می شود که با توجه به فاصله زماني پيش آمده عوامل گشت کلانتری خودرو سرقتی را تعقیب و به صورت رها شده در حوالي خيابان مجيديه جنوبي کشف و به پارکينگ انتقال مي دهند.

وی با بیان اینکه پس از تحويل راننده خودرو به پایگاه چهارم مشخص می شود متهم سابقه دار بوده و پیش تر تحت عناوین متعدد کيفري دستگیر شده است، ادامه داد: راننده خودرو در بازجوئی های اولیه معترف شد، خودرو را دوستش بنام جمشید که او نيز داراي سوابق متعدد کيفري در زمينه سرقت خودرو و لوازم خودرو مي باشد حدود 4 روز قبل سرقت کرده است و قرار بوده خودرو را در محلی خلوت اوراق کند.

نثاری با اشاره به اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مخفیگاه جمشید شناسایی شد، افزود: با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآکاهان موفق شدند در سیزدهم فروردین ماه دومین متهم پرونده را در مخفیگاهش دستگیر کنند و در بازرسی از آن محل، تعدادی مدارک مربوط به چند خودرو کشف کنند که با استعلام مدارک مکشوفه مشخص گرديد همگی دارای سابقه سرقت می باشند .

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه متهم پش از انتقال به پایگاه چهارم به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت که پس از سرقت خودرو، لوازم قابل فروش خودرو را به صورت اینترنتی می فروختیم، اضافه کرد: تا کنون متهمان به 6 فقره سرقت خودرو و فروش لوازم خودروهای سرقتی اعتراف و هر دو متهم با دستور بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه 15 تهران با صدور قرار تامين مناسب برای تحقيقات تکميلي و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار تیم مبارزه با سرقت خودرو پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: