کد خبر: ۲۵۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 02
برخی افراد با تحلیل های غلط و منفی از آینده فقط باعث افزایش نگرانی ها می شوند و این در حالی است که اساسا دانشمندان و پزشکان هنوز درباره آینده وضعیت این بیماری کرونا خبری ندارن
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>سینا شریعتی با تصریح بر اینکه با دائم خواندن اخبار، آمار کشته ها تقلیل پیدا نمی کند، اظهار کرد: دوری از اخبار زیاد و افراد منفی یکی از تکنیک هایی است که باعث بهتر شدن حال انسان می شود.

به گزارش شفاآنلاین،سینا شریعتی در آغاز با تاکید بر اینکه زدن عطر در منزل به ویژه در این روزهای قرنطینه در تغییر احوال انسان بسیار اثرگذار است، در ادامه گفت: دوری از اخبار زیاد و افراد منفی یکی از تکنیک هایی است که باعث بهتر شدن حال انسان می شود.

وی بیان کرد: هر خبری که هر روز گوش می دهید و می خوانید، مهم نیست از کجا می آید، بلکه فقط یک بار آن را بخوانید یا گوش دهید اما بیش از آن دیگر تکرار نکنید. بعضی افراد اخبار ساعت 9 صبح، ساعت 14 ظهر و باقی اخبار را در طول روز از تلویزیون یا شبکه های اجتماعی و خبرگزاری ها می خوانند که این باعث افزایش فشار و استرس می شود.

این دکترای هوش با تصریح بر اینکه با دائم خواندن اخبار، آمار کشته ها تقلیل پیدا نمی کند، عنوان کرد: اینکه بدانیم تعداد افراد مبتلا از این تعداد به تعداد بیشتری افزایش پیدا کرده است، چه تغییری ایجاد می کند؟ اساسا ما چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ دوره کردن این آمار و اطلاعات چند باره، فقط باعث ناراحتی و افزایش استرس و اضطراب می شود.

وی با تاکید بر دوری از منفی بافی اظهار کرد: برخی افراد با تحلیل های غلط و منفی از آینده فقط باعث افزایش نگرانی ها می شوند و این در حالی است که اساسا دانشمندان و پزشکان هنوز درباره آینده وضعیت این بیماری کرونا خبری ندارند.رادیو گفت و گو 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: