کد خبر: ۲۵۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 02
استاندار تهران اظهار کرد:خوشبختانه با مشارکت مردم در هیچ مرکز، تفرجگاه و پارک و بوستانی مردم حضور پیدا نکردند که این امر فرهنگ غنی مردم استان تهران را نشان می دهد و امید است این روند در روزهای آتی نیز استمرار داشته باشد.

شفاآنلاین>اجتماعی>استاندار تهران با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی، از مردم استان تهران بابت توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روز سیزده‌بدر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شفاآنلاین:انوشیروان محسنی بندپی با تقدیر از مشارکت گسترده مردم و عدم حضور در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های استان در روز طبیعت اظهار کرد: از مردم خوب، شریف و با فرهنگ استان تهران تشکر می‌کنم که بنا به توصیه‌های مسئولان و کارشناسان در راستای حفظ سلامتی جامعه راهبرد در خانه ماندن را اولویت قرار دادند؛ به ویژه در روز طبیعت که همراهی و مشارکت مردم نویددهنده روزهای خوبی جهت شکست کرونا خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مشارکت مردم در هیچ مرکز، تفرجگاه و پارک و بوستانی مردم حضور پیدا نکردند که این امر فرهنگ غنی مردم استان تهران را نشان می دهد و امید است این روند در روزهای آتی نیز استمرار داشته باشد.

استاندار تهران همچنین اضافه کرد: اقدامات مجموعه نیروی انتظامی استان و سایر مسئولان که در جهت اجرای این طرح فعالیت‌ و مشارکت چشمگیری داشته‌اند نیز قابل تقدیر و تشکر است.

محسنی بندپی در ادامه گفت: تدابیر اتخاذ شده در زمینه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا روز بیستم فروردین ادامه دارد؛ از این‌رو از مردم درخواست می شود نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی کنند تا شاهد روزهای خوبی در سال جدید باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با استمرار راهبرد در خانه ماندن، در آینده نه‌چندان دور شاهد کنترل مناسبی از شیوع این ویروس باشیم.ایسنا


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: