کد خبر: ۲۵۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 31
با توجه به شرایط کنونی و امکان نداشتن برگزاری مراسم ترحیم برای شهدای عزیز مدافع سلامت و درگذشتگان بیماری منحوس کرونا ، از سوی شبکه قرآن و معارف سیما ، مراسمی از جوار حرم مطهر و نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی برقرار می باشد
شفاآنلاین>سلامت>مراسم بزرگداشت رسانه‌ای شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان ویروس کرونا  در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین، روز سه شنبه شبکه قرآن و معارف سیما مراسم بزرگداشت رسانه ای شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان ویروس کرونا روز پنج شنبه ۱۴ فروردین از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به مدت دو ساعت در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام بر گزار و بصورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

با توجه به شرایط کنونی و امکان نداشتن برگزاری مراسم ترحیم برای شهدای عزیز مدافع سلامت و درگذشتگان بیماری منحوس کرونا ، از سوی شبکه قرآن و معارف سیما ، مراسمی از جوار حرم مطهر و نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام با ذکر فاتحه و قرائت سوره یس و الرّحمن برقرار می باشد.

اخبار مربوط به کرونا در ایران

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۴۴۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۴۶۰۶ مورد رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۱۴۶۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۸۹۸ نفر رسید.

وی افزود: ۳۷۰۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: