کد خبر: ۲۵۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 29
نامه دکتر ظفرقندی به معاون اول رییس جمهور:
دکتر ظفر قندی طی مکاتبه ای با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور خواستار پشتیبانی و حمایت از مطی ها به عنوان خط اول مراجعه مردم شد
شفاآنلاین>سلامت>انتظار می‌رود در این شرایط بحرانی، تسهیلات و حمایت‌های مالی ضروری از قبیل تعویق سه ماهه سررسید اقساط تسهیلات بانکی (موضوع مصوبه مورخ 13/12/98 شورای پول و اعتبار) و نیز حمایت‌های مالیاتی ممکن در شرایطی که درآمدهای معمول این قشر در این ایام کاملاً منتفی شده است. مد نظر و دستور جنابعالی قرار گیرد.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در پی جلسه ستاد مرکزی کووید 19، دکتر ظفر قندی طی مکاتبه ای  با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور خواستار پشتیبانی و حمایت از مطی ها به عنوان خط اول مراجعه مردم شد. در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم رئیس جمهور

با سلام و احترام،

همانطور که استحضار دارید از ابتدای اسفندماه سال 1398 به دلیل بروز و شیوع بیماری کووید-19 تمام فعالیت‌های درمانی جامعه پزشکی چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی و مطب‌ها تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته و همکاران خدوم این جامعه با تمام توان در صف مقدم مواجهه با این بحران به ارائه خدمت مشغول بوده و بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بر اساس مصلحت‌های درمانی و بهداشتی اقدامات درمانی الکتیو و غیر اورژانس تعطیل شده است، لذا انتظار می‌رود در این شرایط بحرانی، تسهیلات و حمایت‌های مالی ضروری از قبیل تعویق سه ماهه سررسید اقساط تسهیلات بانکی (موضوع مصوبه مورخ 13/12/98 شورای پول و اعتبار) و نیز حمایت‌های مالیاتی ممکن در شرایطی که درآمدهای معمول این قشر در این ایام کاملاً منتفی شده است. مد نظر و دستور جنابعالی قرار گیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: