کد خبر: ۲۵۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 27
خیلی جاها می‌گویند که این مریضی برای افراد مسن است. اینطور نیست و واقعا از خانه بیرون نیایید. مریضی سختی است و تمام بدن انسان درگیر می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>میثم بائو پس از ترخیص از بیمارستان گفت 15 روز کابوس‌وار را پشت سر گذاشته و توصیه‌هایی درباره بیماری کرونا به طرفدارانش کرد.

به گزارش شفاآنلاین، میثم بائو که به بیماری کرونا مبتلا شده بعد از بستری شدن در آی‌سی‌یو حالا به شرایط عادی بازگشته و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

 او درباره شرایط خود بعد از مرخص شدن از بیمارستان گفت: «دست همه مردم ایران درد نکند که جویای احوال من شدند و دعا کردند برای من... دقیقا ۱۷ روز پیش بود که کرونا به صورت آنفولانزا خودش را نشان داد و دستگاه گوارش من را به هم ریخت. کاملا معده، روده<Intestine> من اذیت شد و درد شکم و کمر پیدا کردم.»

این بازیکن ادامه داد: «بعد از ۵،۶ روز هم دستگاه تنفس من را اذیت کرد و اکسیژن خون من به ۸۰ رسید. واقعا دست کادر پزشکی بیمارستان فاطمة‌الزهرا ساری درد نکند. دعا و پیگیری مردم هم بی‌تاثیر نبود. دیروز اکسیژن خون من به حالت عادی تبدیل شد و من را به بخش منتقل کردند. الان هم خانه هستم.»

بائو در مورد دوران قرنطینه خانگی خود نیز گفت: «چند نصیحت به مردم خوب کشورم دارم. خیلی جاها می‌گویند که این مریضی برای افراد مسن است. اینطور نیست و واقعا از خانه بیرون نیایید. مریضی سختی است و تمام بدن انسان درگیر می‌شود. این یک ماه را واقعا رعایت کنید. مخصوصا برای خانواده‌هایی که بیماران قلبی و ریوی دارند. 

من که سالم بودم اذیت شدم. این ۱۵ روز یک کابوس بود و دعای خیر مردم و پدر و مادرم باعث خوب شدن من شد.» ورزش سه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: