کد خبر: ۲۵۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 24
در بازرسي از آن محل 96 قطعه اسکناس 50 تا 200 ليري تقلبي جمعاً 11هزار و 650 لير جعلي ترکيه و 74 قطعه اسکناس تراول 500 هزار ریالي تقلبي به همراه تعدادی از ابزار آلات جعل اسکناس کشف شد
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>گروه استان ها – تهران بزرگ –رئيس پايگاه چهارم پليس امنيت عمومي پايتخت از بازداشت جاعل اسکناس هاي تقلبي داخلي و خارجي در شرق تهران، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 11 هزار و 650 لير جعلي ترکيه و 74 قطعه اسکناس تراول 500هزار ریالی کشف شد. 

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ"مهدي تاجيک" اظهار داشت: با دریافت خبري مبني بر جعل اسکناس هاي داخلي و خارجي توسط مردی میانسال در حوالي خيابان پيروزي، رسيدگي به موضوع در دستور کار مأموران پايگاه چهارم پليس امنيت عمومي پايتخت، قرار گرفت.

اين مقام انتظامي بیان داشت: با پایش و رصدهای اطلاعی مشخص شد، این فرد جاعل که خود را استادکار و ماهر امور تأسيساتي ساختمان معرفی می کند چند جوان بيکار را جذب کرده است ودر اثنای امور تاسیساتی تقاضای خریدهاي جزيي با اسکناس هاي جعلي و خرد کردن اين پول ها را از کارگران می خواهد.

رئيس پايگاه چهارم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ با بیان اینکه هویت این مرد شناسایی و مشخص شد که مخفیگاه وی در حوالی خیابان شکوفه است، ابراز داشت: با هماهنگی های قضائی صبح روز يکشنبه سوم فروردين ماه اکیپی از ماموران پايگاه چهارم پليس امنيت عمومي پايتخت به محل اختفاي جاعل اعزام و موفق شدند پس از مراقبت های ویژه پلیسی با اطمینان از اینکه متهم در داخل مخفیگاهش است، وی را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وي در ادامه توضیح داد: در بازرسي از آن محل 96 قطعه اسکناس 50 تا 200 ليري تقلبي جمعاً 11هزار و 650 لير جعلي ترکيه و 74 قطعه اسکناس تراول 500 هزار ریالي تقلبي به همراه تعدادی از ابزار آلات جعل اسکناس کشف شد.

سرهنگ تاجیک با اشاره به اینکه ارزش ریالی اسکناس های کشف از مخفیگاه متهم در مجموع 430 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: از مخفیگاه متهم علاوه بر اسکناس تقلبی يک قبضه سلاح گرم و يک دستگاه بيسيم نيز کشف و متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی افزود: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مرجع قضائي شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: