کد خبر: ۲۵۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۶ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 23
شفاآنلاین :تمامی پروازهای مسافری شرکت هواپیمایی امارات از روز چهارشنبه (۶ فروردین) میلادی لغو و یا تعلیق می شوند.
به گزارش شفاآنلاین ،همزمان با شیوع گسترده و ویروس کرونا بسیاری از ایرلاین‌های فعال در سراسر جهان پروازهای داخلی و خارجی خود را لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده اند تا بدین ترتیب بتوانند به قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار کمک کنند.

طبق گزارش گلف نیوز ، شرکت هواپیمایی امارات که بدون شک یکی از بزرگترین و فعالترین ایرلاینهای جهان به شمار می‌رود، روز ۲۲ مارس ۲۰۲۰ اعلام کرد که به طور موقت تمامی پروازهای مسافری و بین المللی خود را از چهارشنبه ۲۵ مارس سال جاری میلادی-6 فروردین- تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و بسته شدن مرزهای این کشور لغو کرده و به حالت تعلیق درخواهد آورد.

شیخ احمد سعید آل مکتوم ، مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی امارات، در این خصوص خاطرنشان کرده است: ویروس مرگبار کرونا که جهان را به قرنطینه برده و تمامی کشورها را مجبور به بستن مرزهای خود با سایر کشورها کرده است، تبعات منفی، مشکلات سنگین و بحران های مالی متعددی را برای شرکت‌های هواپیمایی سراسر جهان به وجود آورده است.

وی تاکید کرد: پروازهای باری مشمول این تصمیم جدید نخواهند شد و به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

این ایرلاین اماراتی مستقر در دبی هر ساله میلیون‌ها مسافر را به مقاصد بین المللی مختلفی در سراسر جهان جا به جا و منتقل می‌کرد ولی حالا به نظر می رسد که به شدت تحت تاثیر شیوع ویروس خطرناک و مرگبار قرار گرفته و تمامی خطوط هوایی خود را به حالت غیرفعال و تعلیق در آورده است.

طبق آمار منتشر شده شرکت هواپیمایی امارات هم اکنون بالغ بر ۲۱ هزار نفر خدمه پروازی و ۴۰۰۰ نفر خلبان در استخدام دارد.

امارات متحده عربی پیشتر اعلام کرده بود که مرزهای خود را به تمامی مسافران خارجی به غیر از شهروندان اماراتی و دیپلمات‌ها خواهد بست.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: