کد خبر: ۲۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 19
شفا آنلاين-دست‌کم شما پزشکان از هر کسي بهتر مي‌دانيد که آدميزاد چه نوع موجودي است. برخي از چيزها توي مغزش نمي‌رود. حتي وقتي خودش پزشک مي‌شود هم باز سيگار مي‌کشد...


به گزارش شفا آنلاين،آدميزاد است ديگر، خودش فوق‌تخصص ريه دارد اما روزي 2 پاکت سيگار مي‌‌کشد. يعني خودش بيشتر از هر کس ديگري به ضررهاي سيگار آگاه است اما مي‌کشد. دوستي برايم تعريف مي‌کرد که دکترش قدغن کرده بوده که تخم‌مرغ بخورد. مي‌گفت وقتي دکتر آزمايشم را ديد، گفت: «يک تخم‌مرغ ديگر بخوري مي‌ميري.»

گفتم: «چه کردي؟» گفت: «رسيدم خانه 4 تا تخم‌مرغ خوردم.»

گفتم: «نمردي؟» گفت: «نه، ولي حالم بد شد.»

گفتم: «چرا خوردي؟» گفت: «نمي‌دانم از وقتي دکتر گفت نخور ميلم به نيمرو بيشتر شد.» آدميزاد است ديگر. مي‌داند نبايد چربي بخورد اما کله‌پاچه مي‌خورد. دوست ديگري برايم تعريف کرد که دکترم گفت اگر مي‌خواهي به سيگار کشيدن ادامه بدهي ديگر پيش من نيا. گفتم: «تو چه کردي؟»

گفت: «ديگر پيشش نرفتم.» دوست ديگري هم داشتم که تعريف مي‌کرد يک بار شب هنگام در اصفهان دربه‌در دنبال بريوني مي‌‌گشته است و هر چه اصفهاني‌ها تاکيد مي‌کرده‌اند که بريوني براي شب سنگين است و بريوني‌فروشي‌ها شب کار نمي‌کنند به خرج اين دوست من نمي‌رود و عاقبت بريوني پيدا مي‌کند و مي‌خورد و بعد نزديک ساعت 4 صبح در خواب به ابديت ملحق مي‌شود. روحش شاد.

آدميزاد است ديگر. به‌تازگي موميايي‌هاي مصر را با يک تکنولوژي جديد بررسي کرده‌اند و فهميده‌‌اند عروق قلبي برخي از آنها گرفته بوده است و احتمالا از گرفتگي رگ و ريشه سکته قلبي کرده بودند. يعني در آن دوره چربي زياد استفاده مي‌کرده و لابد تحرک هم نداشته‌اند. يعني بي‌تحرکي مربوط به عصر مدرن نيست و تا بوده انسان از بي‌تحرکي مرده است. شايد هم تحرک داشته‌اند اما آنقدر چربي مي‌خورده‌اند که در رگ‌هايشان رسوب مي‌کرده است.

آدميزاد است ديگر، تا نميرد به خرجش نمي‌رود که نبايد بخورد!

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: