کد خبر: ۲۵۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 19
شاکي با حضور در پايگاه به کارآگاهان گفت، ساعت 10 شب در ميدان آرژانتين به قصد رفتن به منزلم، سوار بر خودروي پرايد تیره رنگ شدم
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>گروه استان ها – تهران بزرگ- سرپرست پايگاه سوم پليس آگاهی از دستگییری 3 زورگير و اعتراف به یک میلیارد و 500 میلیون ریال زورگیری در شمال تهران خبر داد و گفت: تا کنون 10 تن از مال باختگان شناسایی شدند
 
به گزارش شفاآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیسسرهنگ کارآگاه کيانوش ناصري ، گفت: بيست و پنجم آبان ماه يکي از شهروندان با حضور در کلانتري 105 سنائي از سرقت به عنف اموالش توسط راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودروي مسافرکش شکايت کرد و پرونده پس از ثبت اوليه در کلانتري برای رسيدگي تخصصي به پايگاه سوم پليس آگاهي ارجاع شد.

سرپرست پايگاه سوم پليس آگاهی عنوان کرد: شاکي با حضور در پايگاه به کارآگاهان گفت، ساعت 10 شب در ميدان آرژانتين به قصد رفتن به منزلم، سوار بر خودروي پرايد تیره رنگ شدم. 

در طول مسیر نا گهان وارد خيابان خلوتي شد و سرنشينان آن با استفاده از سلاح سرد به زور موبايل و کيف پولم را از من گرفتند و در محدوده خيابان خالد اسلامبولي مرا از خودرو پياده و از محل گریختند.

وی با اشاره به اینکه شاکی افزود، سارقان دو مرد و یک زن بودند، ادامه داد: کارآگاهان در گام اول تحقيقات با بررسي مسير حرکت خودروي متهمان توانستند پلاک خودرو پرايد را بدست بياورند و با استعلام شماره پلاک انتظامی خودرو، مشخص شد خودرو متعلق به يکي از متهمان سابقه دار به نام فريد مي باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: محل سکونت فرید شناسایی و با دستور قضائی متهم پس از مراقبت های ویژه پلیسی در یک عملیات پلیسی در حوالی خیابان شهدا دستگير شد.

سرهنگ ناصري بيان داشت: فريد که در ابتداء منکر هر گونه بزه انتسابي بود، در نهايت با شواهد موجود به سرقت از شاکي با همدستي دو تن از دوستانش به نام هاي زهره و کيوان اعتراف کرد و بدین ترتیب با تحقيقات تکميلي در دو عمليات جداگانه هر متهم دیگر پرونده در يکم اسفند ماه دستگير و با انتقال به پليس آگاهي به 15 فقره سرقت به همین شیوه با همکاری فرید اعتراف کردند.

سرپرست پايگاه سوم پليس آگاهي در پايان با اشاره به اینکه سارقان به بیش از یک میلیارد و 500 ریال سرقت از مسافران خودرو اعتراف کردند، گفت: تا کنون 10 تن از مال باختگان متهمان را شناسايي کرده اند و هر سه متهم با صدور قرار وثیقه از سوی شعبه اول بازپرسي دادسراي ناحيه 34 تهران روانه زندان شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: