کد خبر: ۲۵۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 18
شفاآنلاين:دکتر سید حسین مرتضوی،استاد برجسته دندانپزشکی و جراح فک و صورت،تمام حقوق دریافتی اش از زمان استخدام دردانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تا کنون را دریک فقره چک برای خرید لباس های محافظتی ازتیم های پزشکی و پرستاری خط مقدم مبارزه با کرونا،به دانشگاه اهدا کرد.
به گزارش شفاآنلاین ،داريوش آرمان-روزنامه نگار -درصفحه توييترش از اقدام بزرگ و قابل تقدير يك جراح در روزهاي بحراني مبارزه با كرونا خبرداد.




غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
0
آفرین بر این پزشک انسان دوست
پزشکی که جان هموطنان برایشان بسیار ارزشمند تر از مصالح شخصی است و قسم پزشکی که خورده اند چه در درمان بیمار و چه در این برهه خطیر ؛ به این قسم پایبند هستند ، می دانند که اگر همکاران و کادر درمان اعم از پزشک پرستار همکاران آزمایشگاه رادیولوژی بیهوشی رانندگان آمبولانس همکاران اورژانس تهران و کادر خدماتی و ... محافظت نشوند سیستم درمان نخواهد توانست به این مردم گرانقدر خدمات ارائه دهد .
آرزوی سلامت و شادی برای همه همکاران عزیزم و در آستانه نوروز آرزوی سالی امن تر و شاد تر
آبتین جنت سرشت
|
United States
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
0
چنین کار سترگی قابل تقدیر فراوان است . در ایران و به خصوص رشت بیماران و کادر درمان و البته خانواده های آنان نیاز به کمک و حمایت دارند . افرادی مانند دکتر سمیعی که همواره از ایران و ایرانی بهره برده اند و به آن مباهات کرده اند امید است به شهر و کشور خود کمک کنند .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: