کد خبر: ۲۵۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 17
مأموران با تلاش شبانه روزي و بهره گيري از شيوه هاي پليسي مطب متهم را در يک مجتمع پزشکي شناسايي کردند
شفاآنلاین>سلامت>حوادث>معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری زنی که خود را پزشک جراحی زیبایی معرفی کرده و حتی اقدام به انجام عمل جراحی هم کرده بود، خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، سرهنگ نادر مرادي معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس پايتخت توضیح داد:روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از فعالیت غیر قانونی زنی جوان در پوشش پزشک در حوالی خیابان ملاصدرا با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ نادر مرادي افزود :مأموران با تلاش شبانه روزي و بهره گيري از شيوه هاي پليسي مطب متهم را در يک مجتمع پزشکي شناسايي کردند.

وي با بیان اینکه در بررسي هاي اوليه مشخص شد خانم جوان خود را پزشک و جراح زيبایي به مراجعه کنندگان به مطب معرفی کرده است، گفت: متهم با جعل سربرگ معاونت درمان يکي از دانشگاه هاي علوم پزشکي بیماران را ويزيت و حتی برخي از جراحي هاي زيبایي را انجام داده است.

اين مقام انتظامي تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس پايتخت به نشانی مطب متهم برای تحقیقات تکمیلی اعزام و با حضور در محل مشاهده کردند تعدادي بيمار براي درمان در مطب اين پزشک قلابي حضور دارند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه سريعا با هماهنگي قضائي این پزشک قلابی دستگیر و متهم براي ادامه تحقیقات تکمیلی به این معاوننت انتقال یافت، خاطر نشان کرد: با دستور قضائي مطب اين دکتر قلابي پلمب و متهم پس از تکمیل پرونده برای سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومي پلیس پایتخت در پايان با بيان اينکه تاکنون 3 تن از شاکیان شناسايي شده اند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده وکسب هرگونه اخبار پيرامون فعاليت غير مجاز افراد سودجو، مراتب را از طريق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پليس اطلاع دهند. پایگاه خبری پلیس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: