کد خبر: ۲۵۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 11
همزمان اعلام شد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در امریکا از هزار تن گذشت و تاکنون 30 تن به دلیل بیماری کووید -19 در این کشور جان خود را از دست داده ان
شفاآنلاین>سلامت>اندرو کومو ، فرماندار ایالت نیویورک، برای مقابله با ویروس کرونا ، تدابیر ویژه ای را در منطقه نیو روچل ، واقع در شمال شهر نیویورک ، اعلام کرد ..

به گزارش شفاآنلاین،بر اساس این تدابیر قرار است در بخش هایی از این شهر کوچک که در کانون شیوع کرونا در ایالت نیویورک قرار دارد، طرح حصر هدفمند اجرا شود.

بنا بر دستور فرماندار ایالت نیویورک ، در حوالی یک کنیسه شهر به شعاع یک مایل همه مدارس و مراکز گردهمایی محلی از روز پنجشنبه این هفته به مدت دو هفته تعطیل می شود.

 با این حال، فروشگاه های مواد غذایی همچنان می توانند به فعالیت خود ادامه بدهند و رفت و آمد مردم و خودروها نیز محدود نخواهد شد.

کومو همچنین خبر داد که واحدهای گارد ملی نیویورک برای پاکسازی مدارس و انتقال مواد خوراکی به ناحیه محصور شده، اعزام می شوند.

هفته گذشته دومین مورد کورنا در ایالت نیویورک در نیوروچل کشف شد.
همزمان اعلام شد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در امریکا از هزار تن گذشت و تاکنون 30 تن به دلیل بیماری کووید -19 در این کشور جان خود را از دست داده اند .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: