کد خبر: ۲۵۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 10
ترامپ روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری به سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا آزمایش داده یا خیر پاسخ نداد و اتاق کنفرانس را قبل از پاسخ به سوالات بیشتر ترک کرد
شفاآنلاین>سلامت>سی ان ان در گزارشی نوشت ، کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به رغم تماس نزدیک با چند تن از نمایندگانی که اکنون در خود قرنطینگی هستند،‌‏ آزمایش کرونا نداده است. 

به گزارش شفاآنلاین، این چند نماینده به دلیل نزدیکی با فردی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود‏ اکنون خودشان را در قرنطینه قرار داده اند.

استفانی گریشام دبیر مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد: رئیس جمهور آزمایش ویروس کرونا نداده زیرا هرگز تماس طولانی نزدیکی با کسی که ابتلای او به کووید -19 تایید شده است، نداشته و همچنین هیچ علائمی هم ندارد. رئیس جمهور ترامپ در سلامت کامل است و پزشک او همچنان از نزدیک وضعیت او را زیرنظر دارد.

 براساس دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، کادر پزشکی باید تصمیم درباره آزمایش از افراد را براساس علائم بیمار و تاریخچه او بگیرند.

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا پیشتر گفته بود نمی داند آیا ترامپ آزمایش داده یا خیر.

ترامپ روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری به سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا آزمایش داده یا خیر پاسخ نداد و اتاق کنفرانس را قبل از پاسخ به سوالات بیشتر ترک کرد.

پنس اعلام کرد او بخاطر ابتلا به ویروس کرونا تحت نظر نبوده و هیچ توصیه پزشکی درباره اینکه باید آزمایش بدهد نیز دریافت نکرده است.

به تازگی داگ کالینز و مت گائتز ، دو نماینده جمهوریخواه از ایالت جورجیا و فلوریدا از قرنطینه خود خبر دادند. این اقدام آنها پس از تماس با فردی در کنفرانس محافظه کاران در ماه گذشته صورت گرفت که ابتلای او به ویروس کرونا تایید شده است.

کالینز روز جمعه با ترامپ در بازدیدی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دست داد و گائتزنیز روز دوشنبه رئیس جمهور را در لیموزین رئیس جمهور و هواپیمای ریاست جمهوری همراهی کرده بود.

دفتر گائتز اعلام کرد کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران وسط پرواز گائتز را از تماس با فرد مبتلا به ویروس کرونا مطلع کرد و به محض فرود هواپیما، او فورا آزمایش داد. 

مارک میدوز رئیس جدید ستاد کارکنان کاخ سفید نیز پس از شرکت در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران ، خود را قرنطینه کرده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: