کد خبر: ۲۵۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 09
تاکنون جواب آزمایش ۱۰۷ نفر در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه مثبت بوده است
شفاآنلاین>سلامت> رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از افزایش مبتلایان قطعی به کروناویروس در دو شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه به 107 نفر خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر رضا چمن 19 اسفندماه اظهار کرد: اعلام آمار کامل مبتلایان از طریق سخنگوی ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت اعلام و روسای دانشگاه‌ها آمار مربوط به مبتلایان قطعی را اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: بنابرآخرین تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که امروز 19 اسفندماه ابلاغ شده است از این به بعد نیز به روال قبل آمار کلی موارد کرونا ویروس روزانه از سوی سخنگوی وزارت بهداشت اعلام می گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی،روسای دانشگاه‌ها موارد مثبت قطعی در جمعیت تحت پوشش  را به صورت تجمعی گزارش می‌دهند که برهمین اساس تاکنون جواب آزمایش ۱۰۷ نفر در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه مثبت بوده است.

وی یاد آور شد با توجه به اینکه پاسخ نمونه های آزمایشگاهی در بازه‌های زمانی متفاوتی در سطوح مختلف ستاد وزارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی دریافت می گردد و به‌علاوه جمع بندی و اعلام گزارش در زمان‌های مختلف انجام می شود، درنتیجه تفاوت آمارهای ارائه شده قابل پیش‌بینی بوده و دور از انتظار نیست.

 برخلاف روزهای گذشته، طی دو روز گذشته آمار مبتلایان به کووید 19 و فوتیهای ناشی از آن از طریق دو دانشگاه سمنان و شاهرود اعلام نشده بود.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: