کد خبر: ۲۵۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 06
سهمیه هر داروخانه تعداد سه هزار عدد ماسک سه‌لایه است و توزیع آن از ساعت ۱۸ امروز شروع شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این داروخانه‌ها نسبت به تحویل ماسک با قیمت مصوب ۵۰۰ تومان اقدام کنند
شفاآنلاین>سلامت> توزیع ماسک از عصر امروز جمعه در هفت داروخانه قم آغاز شده است.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، از عصر امروز توزیع ماسک در هفت داروخانه شهر قم آغاز شده است.

داروخانه‌های شبانه‌روزی محدث (ابتدای پردیسان)، دکتر امیر ابراهیمی (بلوار ۱۵ خرداد)، حضرت ابوالفضل(ع) (خیابان امامزاده ابراهیم(ع))، بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) (خیابان بوعلی)، همت (خیابان سوم خرداد) و دکتر وامق (خیابان کلهری) و داروخانه ونارجی (جنب بیمارستان شهید بهشتی در خیابان چمران) برای این امر در نظر گرفته شده‌اند.

سهمیه هر داروخانه تعداد سه هزار عدد ماسک سه‌لایه است و توزیع آن از ساعت ۱۸ امروز شروع شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این داروخانه‌ها نسبت به تحویل ماسک با قیمت مصوب ۵۰۰ تومان اقدام کنند.

شهروندان برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم می‌توانند به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی ایترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: