کد خبر: ۲۵۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020February 23
هنوز محموله کیت تشخیصی کرونا تحویل استان داده نشده است و قرار بر این است که هفته آینده این کیت را به کردستان تحویل دهند
شفاآنلاین>سلامت>مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه محموله کیت تشخیصی کرونا تحویل استان داده نشده است، گفت: قرار بر این است که هفته آینده این کیت را به کردستان تحویل دهند.

به گزارش شفاآنلاین، آرزو فلاحی امروز(۴ اسفند)، اظهار کرد: آموزش پیشگیری شیوع ویروس کرونا از طریق دانشگاه علوم پزشکی به تمام ادارات دولتی ارائه می شود.

وی افزود: یک نفر به‌عنوان رابط از طریق دانشگاه علوم پزشکی به تمام ادارات سطح استان جهت آموزش‌های پیشگیری از کرونا ویروس، کلاس آموزشی برگزار می کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تأکید کرد: تمام ادارات باید اصول رعایت بهداشتی را در این شرایط در اولویت کار خود قرار دهند.

فلاحی دوره اختصاصی آموزش همگانی ویروس کرونا را شامل مباحث علائم و نشانه‌ها، راه‌های انتقال، راه‌کارهای پیشگیری، روش صحیح استفاده از ماسک و کلیپ‌های آموزشی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت و نحوه پیشگیری از این ویروس یک بسیج همگانی است، افزود: باید تمام افراد جامعه نسبت به رعایت بهداشتی تلاش کنند چراکه این ویروس به‌طوری جدی واگیردار است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه محموله کیت تشخیصی کرونا تحویل استان داده نشده است، خاطرنشان کرد: قرار بر این است که هفته آینده این کیت را به کردستان تحویل دهند.ایسنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: