کد خبر: ۲۵۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - 2020February 20
آنفلوانزا بیش از 10 درصد بیماران خود را به کام مرگ می کشد ولی این رقم در کرونا به شدت کمتر است ولی جو روانی حاصل از فضای رسانه‌ای این فضای خاص را در کشور ایجاد کرده است
شفاآنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی بر لزوم حفظ آرامش و تدابیر لازم جهت شکست بیماری کرونا در قم تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین، محمدرضا قدیر امروز در جمع مدیران رسانه‌های استان قم که در ساختمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شده بود گفت: کرونا کمتر از بیماری های ویروسی شناخته شده از جمله آنفلوانزا و سارس قربانی می گیرد.

وی افزود: آنفلوانزا بیش از 10 درصد بیماران خود را به کام مرگ می کشد ولی این رقم در کرونا به شدت کمتر است ولی جو روانی حاصل از فضای رسانه‌ای این فضای خاص را در کشور ایجاد کرده است.

وی با ذکر این مطلب که اصلا باور نمی کرد که استان قم به این زودی با چنین وضعیتی همراه شود گفت: باتوجه به مثبت اعلام شدن آزمایشات این دو شهروند تمام تمهیدات لازم جهت کنترل این بیماری با هماهنگی مسئولان وزارت بهداشت و استان قم در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: این بیماری دارای یک پیک شتابنده و یک دوران هموار است که در حال حاضر به دنبال پشت سر گذاشتن این طغیان هستیم و از امروز کاهش مراجعات جهت تست این بیماری آغاز شده و امیدواریم شرایط لازم جهت حل این مشکل در استان بوجود آید.

وی گفت: قطعا آرامش سهم بسیار مهمی در حل این مشکلات دارد و نباید بی دلیل مردم را هراساند. با آرامش و درایتی که در مسئولان و مردم و رسانه‌ها وجود دارد و این کار در حال انجام است مطمئن هستیم که کرونا را شکست خواهیم داد.ایسنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: