کد خبر: ۲۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 17
درپي انتقادهاي مطرح شده دكترقيامت درگفتگوي اختصاصي باشفاآنلاين صورت گرفت:
شفاآنلاين:به دنبال طرح انتقادهاي صريح دكترمحمدمهدي قيامت، رئيس انجمن بيهوشي ومراقبتهاي ويژه كشورومعاون آموزشي وپژوهشي نظام پزشكي تهران به عملكردمتخصص مغزواعصاب ايراني مقيم آلمان دكترعليرضازالي نيزدراين خصوص به اظهارنظرپرداخت.

به گزارش شفاآنلاين ،دكترزالی ،صبح امروزودرجريان برگزاري نشست خبري اش ، درپاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر انتقاد هاي واردشده درباره کارهای تبلیغاتی یک متخصص ایرانی مغز و اعصاب که در کشور آلمان مرکز درمانی دارد، ضمن اشاره به ایثارگری‌های پزشکان کشور در دوران دفاع مقدس و ادوار مختلف کشور افزود: باید قدر پزشکانی که در داخل کشور تلاش می‌کنند را بدانیم

وي تصريح كرد: نباید شخصیت‌های بین‌المللی بر فعالیت پزشکان داخلی کشور سایه اندازند. پزشکان داخلی نیز مانند دیگر پزشکان ایرانی که در خارج از مرزهای کشور فعالیت می‌کنند،‌ میراث‌داران پزشکی کشور هستند.

زالي گفت :باید قدردان ذخایر پزشکی داخل کشور باشیم. این در حالی است که برخی‌ها پزشکان معاصر عالیقدر کشور را هنوز نمی‌شناسند. در مجموع در حال حاضر پزشکی کشور در نقطه اوج خود قرار دارد و بسیاری از اقدامات پزشکی در ایران با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: