کد خبر: ۲۵۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 16
راننده خودروی کامیونت (مردی حدوداً ۴۵ ساله) بر اثر این حادثه به شدت مصدوم شده و تحویل عوامل اورژانس شد اما دیگر سرنشین این خودرو (پسری حدوداً ۱۹ ساله) به علت شدت جراحات وارده و به تأیید عوامل اورژانس جان باخت
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف شدید و مرگبار یک دستگاه کامیونت با یک دستگاه کامیون در جاده خاوران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف<accident> مرگبار در جاده خاوران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، گردنه تنباکویی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیونت متعلق به یک شرکت لبنی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده و قسمت اتاقک کامیونت متلاشی شده است.

وی تصریح کرد: این حادثه زمانی روی داد که خودروی کامیون در کنار جاده و احتمالاً به دلیل نقص فنی متوقف بود.

به گفته ملکی، دو سرنشین خودروی کامیونت داخل اتاقک ویران شده این خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص، نسبت به رهاسازی سرنشینان محبوس شده اقدام کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: راننده خودروی کامیونت (مردی حدوداً ۴۵ ساله) بر اثر این حادثه به شدت مصدوم شده و تحویل عوامل اورژانس شد اما دیگر سرنشین این خودرو (پسری حدوداً ۱۹ ساله) به علت شدت جراحات وارده و به تأیید عوامل اورژانس جان باخت.

وی یادآور شد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و تحویل محل به عوامل پلیس راهور به عملیات خود پایان دادند.تسنیم















نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: