کد خبر: ۲۵۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 14
تمامی داوطلبان باید دارای مدرک دیپلم نظام جدید آموزشی (فنی حرفه ای، کارودانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (۴ ساله یا ۶ ساله دبیرستان و یا هنرستان) بوده و یا حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ نسبت به اخذ مدرک مربوطه اقدام کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی، یکشنبه، ۲۷ بهمن تمدید شد.

به گزارش شفاآنلاین، مهلت شرکت داوطلبان واجد شرایط علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مرحله پذیرش بهمن سال ۹۸ تا ۲۷ بهمن تمدید شد. تمامی داوطلبان علاقه‌مند به پذیرش در این رشته‌ها می‌توانند تا یکشنبه، ۲۷ بهمن به مراکز و واحد همای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

تمامی داوطلبان باید دارای مدرک دیپلم نظام جدید آموزشی (فنی حرفه ای، کارودانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (۴ ساله یا ۶ ساله دبیرستان و یا هنرستان) بوده و یا حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ نسبت به اخذ مدرک مربوطه اقدام کنند.

تمامی داوطلبان اعم از کسانی که در این دوره ثبت نام کرده و یا نکرده اند می‌توانند برای ثبت نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در مراکز و واحد‌های آموزشی پذیرنده در این مرحله با مطالعه جداول رشته محل‌ها و مشخص کردن رشته و مراکز و واحد‌های آموزشی مورد علاقه خود با همراه داشتن مدارک به این مراکز مراجعه کنند.

داوطلبان باید در زمان ثبت نام از طریق مراکز واحد‌های آموزشی مربوط بابت هزینه ثبت نام نسبت به پرداخت ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

تمامی متقاضیان لازم است از پیش نویس تقاضانامه ثبت نام در این مرحله که در لینک اطلاعیه سازمان سنجش قرار گرفته است پرینت تهیه کرده و پس از تکمیل به موسسه آموزش عالی مورد نظر خود تحویل دهند. هر داوطلب می‌تواند صرفا متقاضی یک کد رشته محل از یک گروه آموزشی در یک مرکز و یا واحد آموزشی متناسب با مدرک دیپلم خود که در جدول شماره ۳ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در پذیرش مشخص شده است را انتخاب کنند.

این دفترچه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترس است، در صورت ثبت نام داوطلب در ۲ کدرشته و یا در ۲ موسسه اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف می‌شود و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

داوطلبان باید در زمان ثبت اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مراکز واحد‌های آموزشی در خصوص کد رشته مورد علاقه خود دقت لازم را به عمل آورند چرا که پس از ثبت کد رشته محل تغییر و یا تعویض در این کدرشته برای داوطلبان میسر نیست.

چنانچه متقاضی قبلا در ردیف پذیرفته شدگان نهایی سری اول و یا مرحله تمدید پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ۹۸ قرار گرفته باشند و در این مرحله از پذیرش برای ادامه تحصیل در یکی از مراکز ثبت نام کند قبولی قبلی وی در مرحله فوق لغو و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

متقاضیان مرد باید در زمان ثبت نام و شرکت در این مرحله از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند. پس از انجام ثبت نام افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مراکز و واحد‌های آموزشی پذیرنده که به آن مراجعه داشتند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان به صورت مشروط خواهد بود.

داوطلبان باید شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های تحصیلی و سایر موارد مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نا پیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ۹۸ مندرج در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش توجه کنند.

نکته مهم: پس از پایان مهلت مقرر (۲۰ تا ۲۷ بهمن ۹۸) مراکز مجاز به ثبت نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی این سازمان برای متقاضیانی که بعد از تاریخ تعیین شده مراجعه کنند نیز صورت نخواهد پذیرفت.

مدارک لازم برای ثبت نام

متقاضیان برای ثبت نام باید ۶ قطعه عکس تمام رخ ۳*۴ تهیه شده در سال جاری، تصویر شناسنامه و اصل آن، تصویر کارت ملی و اصل آن، اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به علاوه یک برگ تصویر آن، اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره ۳ ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن، گواهی اشتغال به کار با مهر و امضای بالا‌ترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و اخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته شدگان شاغل)، اصل فرم تاییدیه معدل جهت فارغ التحصیلانی که تا کنون گواهی نامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است و مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول را دارا باشند.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: