کد خبر: ۲۵۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 10
به دانش آموزان سیستان و بلوچستان قول می‌دهیم تا پایان بهمن و اوایل اسفند سال جاری جشن برچیده شدن تمام مدارس خشت و گلی را در این استان برگزار می‌کنیم
شفاآنلاین>اجتماعی>وزیر آموزش و پرورش گفت: جشن برچیده شدن مدارس خشت و گلی مناطق محروم در استان سیستان و بلوچستان اوایل اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین، حذف مدارس خشت و گلی از سال ۹۷ به طور جدی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است. در این میان با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان به لحاظ محرومیت فضاهای آموزشی دارای بیشترین تعداد مدارس خشت و گلی بود خیرین به کمک سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آمدند تا دانش‌آموزان سیستان و بلوچستانی هم در برگزاری جشن ملی برچیده شدن این مدارس سهیم باشند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت جمع آوری مدارس خشت و گلی اظهار کرد: ما متعهد بودیم امسال تمام مدارس خشت و گلی را جمع کنیم که این موضوع در تمام استان‌های کشور رخ داده است.

او افزود: تنها در استان سیستان و بلوچستان به علت سیل اخیر تعدادی از مدارس خشت و گلی باقی مانده بود.

حاجی میرزایی در ادامه گفت: به دانش آموزان سیستان و بلوچستان قول می‌دهیم تا پایان بهمن و اوایل اسفند سال جاری جشن برچیده شدن تمام مدارس خشت و گلی را در این استان برگزار می‌کنیم.yjc
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
همیشه دروغ ، همیشه دروغ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: