کد خبر: ۲۵۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 09
مگارینی ویدئویی از صدای ویروس کرونا منتشر کرد که به کمک پردازش تصویر از مولکول‌های اصلی ویروس کرونا ساخته شده است. این آهنگساز از تصویر منتشر شده در Scinetific Animations برای ایجاد صدا استفاده کرد
شفاآنلاین>سلامت>یک آهنگساز معروف ایتالیایی توانست در اقدامی جالب تصویر مهلک ویروس کرونا را به صدا تبدیل کند.

به گزارش شفاآنلاین، ماسیمو مگارینی، آهنگساز ایتالیایی، تصویر مهلک ویروس کرونا را به صدا تبدیل کرد. این آهنگساز به خاطر پروژه Bad Spector معروف است.

مگارینی ویدئویی از صدای ویروس کرونا منتشر کرد که به کمک پردازش تصویر از مولکول‌های اصلی ویروس کرونا ساخته شده است. این آهنگساز از تصویر منتشر شده در Scinetific Animations برای ایجاد صدا استفاده کرد.

مگارینی در حساب فیسبوک خود نوشت: "من پردازش اولتراسونیک ویروس جدید کرونا ۲۰۱۹ را انجام دادم. چرخش نوکلئوتید معادل ۴ صدا است. "

ویروس کرونا که از اواخر دسامبر سال گذشته در چین آغاز شده است، در بیش از ۳۰ استان چین و چند کشور دنیا از جمله ایالات متحده، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه  و امارات متحده عربی گسترش یافته است.

دوره نهفتگی این بیماری به طور متوسط حدود ۷ روز است و علائم پس از این مدت در فرد مبتلا ظاهر می‌شود. علائم آن شامل تب، درد بدن، گلودرد، سرفه، درد عضلانی، آبریزش بینی، سردرد است. برخی از آن‌ها علائم گوارشی مانند تهوع و اسهال را ایجاد می‌کنند. آنچه نگران کننده است  اینکه فرد دچار ذات‌الریه است.

روش تشخیص مشخص شده است و آلمانی‌ها کیت را برای تشخیص آماده کرده‌اند. در ایران نیز اقدامات لازم برای تهیه کیت تشخیصی انجام شده است و آزمایشگاه مرجع بهداشت از هر طریق برای تشخیص کرونا ۲۰۱۹ مجهز است.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: