کد خبر: ۲۵۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020January 27
چند ماه پیش پسرم به سفر رفت اما بر اثر حادثه‌ای جان باخت. از آنجا که همسرم از ابتدا مخالف این سفر بود و من به پسرم اجازه رفتن داده بودم همسرم از آن موقع به بعد مدام به من سرکوفت می‌زد که من باعث مرگ پسرمان شده ام.
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث> مرد میانسال که در پی اختلاف با همسرش او را با تبر به قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد.

به‌گزارش شفاآنلاین، رسیدگی به این پرونده از سال 96 با وقوع جنایتی در خانه‌ای واقع در محمدشهر کرج آغاز شد. مأموران پس‌از حضور در صحنه دریافتند زنی میانسال با ضربه‌های تبر به قتل رسیده و جسدش در اتاق پذیرایی درنزدیکی همسرش که از ناحیه گردن بشدت مجروح شده افتاده بود بلافاصله مرد مجروح به بیمارستان<Hospital> منتقل شد.

مأموران در نخستین مرحله از تحقیقات دریافتند این زن از سوی شوهرش به قتل رسیده است .همسر مقتول گفت: چند ماه پیش پسرم به سفر رفت اما بر اثر حادثه‌ای جان باخت. از آنجا که همسرم از ابتدا مخالف این سفر بود و من به پسرم اجازه رفتن داده بودم همسرم از آن موقع به بعد مدام به من سرکوفت می‌زد که من باعث مرگ پسرمان شده ام. 

روز حادثه هم سر این موضوع درگیری بین ما بالا گرفت و نمی‌دانم در یک لحظه چه اتفاقی افتاد که با تبری که برای شکستن چوب از آن استفاده می‌کردم به سمتش رفتم. در ابتدا او را تهدید کردم اما او توجهی به حرف هایم نداشت و در یک تصمیم آنی ضربه‌ای به او زدم و فوت کرد. 

سپس از شدت عذاب وجدان تصمیم گرفتم خودم را هم مجازات کنم به‌همین خاطر با همان تبر ضربه‌ای به خودم زدم که چند ثانیه بعد زنگ خانه‌مان به صدا در آمد و یکی از همسایه‌ها وارد خانه‌مان شد و دیگر چیزی نفهمیدم. 

حالا هم چون من مرتکب جنایت بزرگی شدم خودم را مستحق مرگ می‌دانم. به‌دنبال اعتراف‌های این مرد میانسال او به اتهام قتل عمد بازداشت شد و صبح دیروز از زندان مرکزی کرج به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی منتقل شد تا محاکمه شود.  

در ابتدای جلسه دادگاه پدر مقتول به‌عنوان اولیای دم در جایگاه ایستاد و گفت: من همیشه فکر می کردم دامادم مرد خوبی است نمی‌دانم چطور این اتفاق افتاده و دخترم قربانی شده اما حالا از دادگاه تقاضای مجازات او را دارم. 

با توجه به اینکه فرزندان مقتول به‌عنوان سایر اولیای دم زیر سن قانونی هستند و طبق قانون باید پدربزرگشان به‌عنوان قیم از طرف آنها در دادگاه اعلام نظر کند جلسه دادگاه به‌خاطر حضور نداشتن پدربزرگ به زمان دیگری موکول شد.ایران 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: