کد خبر: ۲۵۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020January 27
در حال حاضر هیچ مشکلی از نظر دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق آسیب دیده وجود ندارد و مردم بیشتر به آب آشامیدنی و اقلامی مانند پتو نیازمند هستند
شفاآنلاین>سلامت>رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: هیچ کمبودی در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد و در حال آموزش مردم هستیم.

به گزارش شفاآنلاین، پیر حسین کولیوند رئیس سازمان  اورژانس کشور  با اشاره به آخرین اقدامات اورژانس در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: تیم پزشکی و فوریت‌های اورژانس اقدامات خوبی در مناطق سیل‌زده انجام داده‌اند و نسبت به تمامی مناطق به خصوص روستاهای آسیب دیده با دسترسی سخت احاطه کامل دارند.

او ادامه داد: یکی از اقدامات مهم اورژانس در مناطق سیل‌زده انجام کارهای مراقبتی و پیشگیرانه است و اینگونه اقدامات با هدف جلوگیری از بروز و شیوع بیماری‌های واگیر در این مناطق انجام می‌گیرد. خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر بروز بیماری<Sickness> واگیر در مناطق آسیب دیده وجود ندارد.

آموزش مردم مناطق سیل زده توسط پرسنل اورژانس

رئیس سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: در حال حاضر در تمام درمانگاه‌ها، خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت پزشک مستقر شده است تا مراقبت بیشتری از مردم به خصوص گروه‌های پر خطر انجام شود.

کولیوند بیان کرد: یکی از اقدامات پرسنل اورژانس کشور آموزش‌های چهره به چهره به مردم مناطق سیلابی است تا بهداشت فردی و عمومی به وسیله ساکنان این مناطق بهتر از گذشته رعایت شود.

او گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی از نظر دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق آسیب دیده وجود ندارد و مردم بیشتر به آب آشامیدنی و اقلامی مانند پتو نیازمند هستند.

رئیس سازمان  اورژانس  کشور بیان کرد: تمام مسیرهای تردد در مناطق سیل‌زده باز است و برای رفت و آمد هیچ گونه نیازی به قایق و دیگر وسایل نیست.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: