کد خبر: ۲۵۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - 2020January 21
تمام کمک های نقدی و غیرنقدی همکاران حوزه های بهداشت و درمان تحت پوشش که تاکنون به جنوب استان ارسال شده است در قالب پویش نان و نمک جمع آوری شده است
شفاآنلاین>سلامت> قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در امور مشارکت های مردمی گفت: پویش مردمی نان و نمک به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و با شعار" در روزگار خوشی نان و نمک هم را خورده ایم در روزگار سختی با همیم" از ابتدای وقوع سیل راه اندازی شده است.

به گزارش شفاآنلاین، احمد بامری در بازدید از مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان افزود: مردم این استان همراه و همگام یکدیگر در لحظات خوشی و ناخوشی هستند و به همین سبب استان سیستان و بلوچستان تجلی گاه وحدت است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با راه اندازی پویش نان و نمک، از اولین روزهای وقوع سیل در جنوب استان، برای کمک به مردم سیل زده با مشارکت کارکنان، دانشجویان و اساتید چادری را درب ورودی پردیس دانشگاه برپا کرده است.

وی افزود: تمام کمک های نقدی و غیرنقدی همکاران حوزه های بهداشت و درمان تحت پوشش که تاکنون به جنوب استان ارسال شده است در قالب پویش نان و نمک  جمع آوری شده است.

 بامری با اشاره به اینکه در این بازدید ۳ هزار بسته آب معدنی که هزینه آن از محل کمک های خیرین و توسط حوزه مشارکت های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تامین شده بود، بین ساکنین توزیع شد، تصریح کرد: تا پایان امدادرسانی و تکمیل ارائه خدمات به هم استانی های سیل زده، جمع آوری کمک های انسان دوستانه جهت ارسال به مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در مدت زمان حضور در دیگر مناطق سیل زده جنوب استان نیز طی بازدید هایی از آشپزخانه‌های تهیه و توزیع غذا، تعدادی از سمن‌های زیر مجموعه دانشگاه جهت تسریع در فرایند کمک رسانی، به کمک این بخش آمدند اضافه کرد: از سراسر کشور ۳۱ سمن در منطقه برای خدمت رسانی به سیل زدگان حضور فعال دارند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: