کد خبر: ۲۴۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۸ - 2020January 20
فرصت جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور امروز، دوشنبه ۳۰ دی‌ به پایان می‌رسد و این مهلت تمدید نخواهد شد
شفا آنلاین>سلامت>فرصت ثبت نام در فرآیند جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور امروز، دوشنبه ۳۰ دی‌ به پایان می‌رسد.

به گزارش شفا آنلاین، فرصت جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور امروز، دوشنبه ۳۰ دی‌ به پایان می‌رسد و این مهلت تمدید نخواهد شد؛ علاقه‌مندان برای ثبت نام باید از این فرصت باقی مانده استفاده کرده و پس از ثبت‌نام، کد رهگیری خود را دریافت کنند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، فرایند جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سال جاری کاملا الکترونیکی شده و کلیه مستندات متقاضیان اعم از رزومه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و... باید در سامانه بارگذاری شوند. در این راستا برخی دانشگاه‌ها تقاضا کردند به دلیل اینکه نیاز دارند مستندات خود را برای جذب در برخی رشته‌ها بارگذاری کنند و این مساله زمان‌بر است، بنابراین به فرصت بیشتری نیاز دارند در نتیجه فرصت ثبت‌نام برای جذب تمدید شد.

دانشگاه‌ها بعد از اتمام مهلت جذب سه ماه فرصت دارند جمع بندی و ارزیابی‌های خود از متقاضیان به وزارت بهداشت ارسال کنند و این وزارتخانه نیز بعد از دریافت اطلاعات حداکثر ۴۵ روز فرصت دارد نتیجه نهایی را اعلام کند؛ بنابراین نتیجه نهایی فراخوان تا پایان سال اعلام خواهد شد و اعضای هیأت علمی جدید از سال آینده در دانشگاه‌ها جذب خواهند شد.

حداکثر شرایط سنی برای اعضای هیئت علمی استادیار ۴۵ سال و برای مربیان ۳۵ سال تعیین شده است.

افرادی که در این فراخوان شرکت می‌کنند باید دارای دانشنامه پایان تحصیلات باشند، یعنی تنها کسانی ثبت‌نام کنند که زمان فارغ التحصیلی آن‌ها قبل از ثبت نام در فراخوان اتفاق افتاده باشد.

افرادی که در رشته‌های علوم بالینی ثبت نام می‌کنند باید دوره‌های آموزشی و امتحانات تحصیلات این دوره را طی کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: