کد خبر: ۲۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 15
شفا آنلاين-مديرمسوول محترم خبرگزاري شفاآنلاين باسلام بنده يكي ازمخاطبان شما هستم كه هرروز به سايت شما مراجعه مي كنم. ازآنجا كه به تازگي مشكل مهمي برايم پيش آمد نامه اي برايتان ارسال مي نمايم كه اميدوارم توجه مسولان مربوطه راجلب نمايد وچاره اي براي اين مشكل جدي بيانديشند.
به گزارش شفا آنلاين،بر اساس اطلاعیه ای که در صفحه اول سيستم آزمون وزارت بهداشت(Sanjeshp.ir) منتشر شد انتخاب زمان و محل برگزاری آزمون دانشجويان کارشناسی ارشد سال 93 رشته بیوتکنولوژی پزشکی اعلام شد و بر اساس این اطلاعیه و پس از دريافت پرينت كارت حضور در جلسه بعدازظهرروزپنجشنبه به طرف محل برگزاري آزمون به راه افتادم.
 
در آدرس نوشته شده بود "خيابان قدس، دانشگاه علوم پزشكي تهران" و من كه محل زندگي ام ميدان پونك است به سمت شهرك غرب به راه افتادم و يك  ساعت قبل از آزمون به خيابان قدس رسيدم.اما نگهبان وزارت بهداشت در شهرک غرب مرا متوجه كرد كه اشتباهي آمده ام و پس از كلي پرس و جو به سمت ميدان تجريش، ميدان قدس  راهنمايي شدم.
 پس از دقايقي سرگرداني در ميدان قدس و در حالي كه 25 دقیقه هم از زمان آزمون گذشته بود  پس از پرس و جوي بسيارگفتندبايدبه خيابان انقلاب بروم .من هم به ناچار با آن حال و اضطراب سرانجام با 40 دقيقه تأخير وبا چهره اي برافروخته و سر و وضعي آشفته بالاخره به محل كنكوررسيدم .اماخدامي داندكه درآن لحظه ها چه برمن گذشت.و...
بااين حال بدنيست مسئولان برگزاري كنكور بداننداغلب شركت كنندگان در اين آزمونها به تازگي مقطع كارشناسي را به اتمام رسانده اند و خيلي ازآنها با خيابانهاي كلانشهرتهران نا آشناهستند.بنابراين شايسته است كه به آدرس هاي اعلامي توجه بيشتري داشته باشند وبسياردقيق ترنشاني رااعلام نمايند.

اي كاش طراحي "كروكي" (دستي يا كامپيوتري)محلهاي برگزاري آزمون در قسمتي از سايت مورد نظر قرارگيرد.تاافرادي مثل من اينگونه گرفتارواسيرخيابانهاي شلوغ شهرنشوند
 
بدون شك كنكور در سرنوشت وآينده اغلب جوانان ايراني نقش زيادي دارد.بنابراين  اميدوارم از صدها ساعت برنامه هاي صدا و سيما و ساير رسانه ها كه  براي چگونگي كم شدن اضطراب در كنكورتوليد مي شود به اين مسئله هم پرداخته شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سميراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
0
0
اون روز براي من هم همين مشكل پيش اومده بود.
براي دوستامم همين طور.
ممنون از اين كه اين مطلب رو نوشتين.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: