کد خبر: ۲۴۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 2020January 15
نیروهای راهداری در روز گذشته با استفاده از یک هزار و ۴۰۲ تن شن و نمک به برفروبی پنج هزار و ۶۸ کیلومتر از محورهای اصلی پرداخته و ۳۹۱ نفر گرفتار در برف را نجات و ۴۰ نفر را اسکان دادند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث> معاون راهدای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان از ریزش بهمن در ۹ نقطه از گردنه ژالانه اورامان خبر داد و گفت: راه ارتباطی ۵ روستای کردستان در پی بارش سنگین برف همچنان مسدود است.

به گزارش شفاآنلاین،رامبد نوذری از بازگشایی راه ارتباطی ۱۵۰ روستای منطقه کوهستانی استان کردستان در پی بارش سنگین برف خبر داد و اظهار داشت: ۲۶۹ پرسنل راهدار با ۱۴۶ دستگاه انواع ماشین‌آلات برف‌روبی، مشغول فعالیت و بازگشایی راه‌های مواصلاتی روستاهای مسدود شده بودند.

وی افزود: نیروهای راهداری در روز گذشته با استفاده از یک هزار و ۴۰۲ تن شن و نمک به برفروبی پنج هزار و ۶۸ کیلومتر از محورهای اصلی پرداخته و ۳۹۱ نفر گرفتار در برف را نجات و ۴۰ نفر را اسکان دادند.

معاون راهدای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: همچنین ۱۴۳ پرسنل راهدار با ۱۱۲ دستگاه ماشین‌آلات و ۳۶۷ تن نمک به برف‌روبی دو هزار و ۱۹۵ کیلومتر از راه‌های روستایی پرداختند.

نوذری از ریزش بهمن در ۹ نقطه از گردنه ژالانه اورامان خبر داد و گفت: راه ارتباطی ۵ روستای منطقه کوهستانی استان کردستان در پی بارش سنگین برف همچنان مسدود و نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: