کد خبر: ۲۴۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۳ دی ۱۳۹۸ - 2020January 03
ثبت نام در دومین مرحله ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از فردا (شنبه، ۱۴ دی) آغاز می‌شود و تا چهارشنبه، ۱۶ دی ادامه خواهد داشت
شفاآنلاین>اجتماعی>مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فردا (شنبه، ۱۴ دی) ثبت نام دومین مرحله شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ آغاز می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین،حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور، درباره دومین مرحله ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ گفت: ثبت نام در دومین مرحله ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از فردا (شنبه، ۱۴ دی) آغاز می‌شود و تا چهارشنبه، ۱۶ دی  ادامه خواهد داشت.

توکلی افزود: داوطلبانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام برای شرکت در این آزمون  از ۱۶ لغایت ۲۸ آذر ۹۸ اقدام نکرده اند، می‌توانند برای شرکت در این آزمون در مرحله دوم با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با مطالعه دقیق دفترچه آزمون مذکور و اطلاعیه‌های سازمان سنجش در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به ثبت‌نام، اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: این آزمون در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین ۹۹ (پنج شنبه و جمعه) در حوزه‌های امتحانی مربوطه، برگزار می‌شود.

توکلی گفت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد نیمه اول خرداد ۹۹ منتشر می‌شود.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: